Quirine Kamphuisen vertrekt bij Noordwijk Marketing en stapt over naar reisindustrie
Quirine Kamphuisen. Foto: Noordwijk Marketing. Per 1 mei aanstaande verlaat Quirine Kamphuisen de stichting Noordwijk
Marketing als directeur-bestuurder. Sinds augustus 2019 heeft zij de leiding
over de destinatiemarketing organisatie van Noordwijk. Quirine gaat vanaf 1 mei
aan de slag als directeur van Stichting Het Buitenhof.
Stichting Het Buitenhof is volgens eigen opgave de grootste
reisorganisatie voor mensen met een beperking. Voorzitter van de Raad van
Toezicht Noorwijk Marketing, Ron van Kesteren: "We vinden het heel erg jammer
dat Quirine Noordwijk Marketing gaat verlaten en we zijn enorm trots op wat zij
samen met haar team de afgelopen bijna vier jaar heeft bereikt en voor
Noordwijk heeft betekend. We zullen op gepaste wijze afscheid van haar nemen en
op zoek gaan naar een waardige opvolger.”
Noordwijk Marketing is de initiator van de strategische
richting gezond en energiek, wat na een intensief traject de gemeente Noordwijk
het predicaat ‘heilzame zeebadplaats’ opleverde en van waaruit belangrijke
stappen zijn gezet, zoals onlangs de lancering van Proeftuin Noordwijk. Er is
een nieuw merk Noordwijk ontwikkeld, dat de verschillende kernen binnen de
gemeente met elkaar verbindt en een prachtige basis biedt om verder uit te
bouwen.
In 2022 zijn twee nieuwe VVV’s geopend in Noordwijk en Noordwijkerhout met een
enthousiast team vrijwilligers. Noordwijk Marketing is uitgegroeid naar een
professionele organisatie die bijdraagt aan een succesvol, inspirerend en
leefbaar Noordwijk voor iedereen, bewoners, bezoekers en bedrijven. "Daar heeft
Quirine met haar team voor gezorgd”, aldus Ron.
Trefwoorden: Noordwijk, dmo, reizen
|
|
26/11/24
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
|
26/11/24
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
|
19/11/24
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).
|
19/11/24
Bouwbedrijf Heijmans en Eindhoven Airport hebben een aannemingsovereenkomst getekend voor de uitbreiding van de terminal. Deze uitbreiding zal passagiers van de Brabantse luchthaven extra ruimte, comfort en beleving bieden, wat een belangrijke kwaliteitsimpuls voor de luchthaven betekent
|
15/11/24
Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.
|
15/11/24
Reisorganisatie Better Places heeft haar Impactrapport over 2023 gepubliceerd en meldt trots de resultaten. De reisorganisatie is een voorbeeld voor anderen en loopt mijlenver voorop in de transitie. Ze minimaliseren de negatieve impact en vergroten de positieve.
|
15/11/24
Noordelijk Nederland is zeer ontstemd over de uitkomsten van het Bestuurlijk Overleg over mobiliteit tussen Rijk en regio van afgelopen woensdag 6 november. Twee belangrijke spoorlijnen voor het noorden gaan niet van start.
|
08/11/24
Uit een nieuw onderzoek van Motivaction, uitgevoerd in opdracht van Milieu Centraal en Natuur & Milieu, blijkt dat 4 op de 10 reizigers de klimaatimpact van verre vliegreizen onderschatten. Om reizigers bewust te maken van deze impact en gedragsverandering te stimuleren, lanceren Milieu Centraal en Natuur & Milieu vandaag de online campagne ‘Op vakantie? Denk dichtbij’.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|