Consument steekt weer geld in belevenissen in horeca en recreatie
De cijfers over februari van consumptie van huishoudens zijn binnen van het CBS en daar zit goed nieuws in voor onder meer horeca, cultuur en recreatie. Het lijkt erop dat de Nederlanders weer meer geld steken in belevenissen dan in dure goederen.
Consumenten hebben in februari, voor prijsveranderingen gecorrigeerd, 7,4 procent meer besteed aan diensten dan in februari 2022. Vorig jaar februari was er geen harde lockdown meer, maar hadden bijvoorbeeld horeca, recreatie en cultuur nog wel te maken met een aantal coronamaatregelen zoals coronatoegangsbewijzen. Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur, Dagrecreatie, Horeca, Onderzoek
Trefwoorden: cultuur, recreatie, horeca, cbs, cijfers