Geplaatst op: 17-04-2023
Auteur: Marc Gerlings

Magazine YOUNG gratis in Duin en Bollenstreek

Magazine YOUNG gratis in Duin en Bollenstreek
Magazine YOUNG voor de regio Duin en Bollenstreek uitgebracht.

Op vrijdagavond 14 april lanceerde drie bollenjongens Allan Visser, Daan van Steijn en Tim van Haaster een nieuw magazine: YOUNG. Flowering the Future! Een magazine waarin het verhaal van de nieuwe generatie agrariërs in de bollenstreek wordt verteld.


In het magazine kun je lezen hoe deze jongeren het stokje overnemen: wie ze zijn, wat ze doen en hoe ze genieten van het (buiten)leven en de streek. De lancering van het magazine vond plaats op het podium van het Vier de Lente Festival tussen de bloeiende bollenvelden in Hillegom. De eerste exemplaren werden door de drie jongens uitgereikt aan burgemeester Arie van Erk (Hillegom) en burgemeester Lies Spruit (Lisse).

Initiatiefnemers Allan, Daan en Tim zijn bekende gezichten uit de TV-serie Bollenjongens van Omroep West. De serie bollenjongens wordt momenteel uitgezonden op RTL Z en kan bekeken worden op Videoland en op https://bollenjongens.nl


Duin en Bollenstreek

In YOUNG krijgt de lezer - tussen de mooie verhalen door -  inzicht in wat de agrarische sector betekent voor de Duin en Bollenstreek. En hoe belangrijk het is dat dit alles behouden blijft. Daarnaast wil Young aan de streek laten zien hoe innovatief en duurzaam er wordt gewerkt én hoe leuk het vak is.


Huis aan huis

Young wordt binnenkort huis aan huis verspreid door de hele Duin en Bollenstreek en kan online bekeken worden via www.youngmagazine.nl. Het blad werd in samenwerking met NEX magazine gemaakt en mogelijk gemaakt door zeer veel bedrijven waaronder de hoofdsponsors: gemeente Noordwijk, Lisse, Teylingen en Hillegom, Keukenhof, Rabobank, Greenport, HoBaHo, CNB, Anthos, KAVB en Hogervorst.

Trefwoorden: Bollenstreek, magazine, regiomarketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

24/01/25
Commissie voor natuurherstel opgericht
Een ministeriële commissie voor natuurherstel in Nederland wordt opgericht. Deze commissie wordt opgericht na twee recentelijke rechterlijke uitspraken om haast te maken met het herstel.
24/01/25
Positief oordeel over drie Limburgse musea
Het provinciebestuur van Limburg heeft het rapport ontvangen van de Visitatiecommissie Provinciale Musea 2024. Voornamelijk is inhoudelijk aar de musea gekeken maar toerisme speelt ook een rol.
24/01/25
Perspectieven op internationalisering in Uncover
We zijn verheugd aan te kondigen dat alle artikelen van de nieuwste editie van Uncover, het jaarlijkse, thematische tijdschrift van de Academy for Leisure & Events van de Breda University, nu online beschikbaar zijn in de kennisbank van NRIT.
24/01/25
Camperbeurs Brabant blijft na eerste succes
De eerste editie van de Camperbeurs in Autotron Rosmalen trok afgelopen weekend meer dan 11.000 bezoekers en was volledig uitverkocht. Het evenement vond plaats op zaterdag 18 en zondag 19 januari en overtrof alle verwachtingen.
24/01/25
Exclusief voor leden
Eurostar boekt recordgroei in 2024 en heeft ambitieuze plannen
Eurostar heeft in 2024 een aanzienlijke groei gerealiseerd, met een stijging van +5% in het aantal passagiers vergeleken met 2023. Deze recordprestatie werd gedreven door een sterke vraag, vooral tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Eurostar gaat investeren in nieuwe treinen en gaat een strategisch partnership met SkyTeam.
24/01/25
Marketing Groningen maakt camperroute
Waarschijnlijk is Marketing Groningen de eerst dmo die een camperroute maakt. De 6-daagse route leidt je van de stad Groningen helemaal langs de parels van de provincie.
24/01/25
Mogelijkheden en risico’s van AI in de toeristische sector
Tijdens de internationale toerismebeurs FITUR in Madrid hebben UN Tourism en hogeschool Saxion een gezamenlijk rapport gepresenteerd. Het rapport, getiteld ‘Artificial Intelligence Adoption in Tourism: Key Considerations for Sector Stakeholders’, onderzoekt het gebruik, de risico’s en mogelijkheden van kunstmatige intelligentie (AI) in de toerismesector.
23/01/25
Exclusief voor leden
Nederlandse Arq hotelgroep onthult groeiplannen
Wat begon met de aankoop van het Haagse Paleis Hotel in september, door Arq hotelgroep groeide eerder deze maand uit tot een collectie van twee met de aansluiting van Kloosterhotel de Soete Moeder in Den Bosch. De groei moet snel gaan, meldt de groep.

||| Agenda |||

27/01/25
27/01/25 t/m 27-01-25: Plant Powered Dinner Talk
Op maandag 27 januari 2025 vindt de allereerste Plant Powered Dinner Talk plaats bij resta...
29/01/25
29/01/25 t/m 02-02-25: Caravana
Van 29 januari t/m 2 februari 2025 is de WTC Expo in Leeuwarden het toneel van Caravana 20...
06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...