Geplaatst op: 17-04-2023
Auteur: Marc Gerlings

Magazine YOUNG gratis in Duin en Bollenstreek

Magazine YOUNG gratis in Duin en Bollenstreek
Magazine YOUNG voor de regio Duin en Bollenstreek uitgebracht.

Op vrijdagavond 14 april lanceerde drie bollenjongens Allan Visser, Daan van Steijn en Tim van Haaster een nieuw magazine: YOUNG. Flowering the Future! Een magazine waarin het verhaal van de nieuwe generatie agrariërs in de bollenstreek wordt verteld.


In het magazine kun je lezen hoe deze jongeren het stokje overnemen: wie ze zijn, wat ze doen en hoe ze genieten van het (buiten)leven en de streek. De lancering van het magazine vond plaats op het podium van het Vier de Lente Festival tussen de bloeiende bollenvelden in Hillegom. De eerste exemplaren werden door de drie jongens uitgereikt aan burgemeester Arie van Erk (Hillegom) en burgemeester Lies Spruit (Lisse).

Initiatiefnemers Allan, Daan en Tim zijn bekende gezichten uit de TV-serie Bollenjongens van Omroep West. De serie bollenjongens wordt momenteel uitgezonden op RTL Z en kan bekeken worden op Videoland en op https://bollenjongens.nl


Duin en Bollenstreek

In YOUNG krijgt de lezer - tussen de mooie verhalen door -  inzicht in wat de agrarische sector betekent voor de Duin en Bollenstreek. En hoe belangrijk het is dat dit alles behouden blijft. Daarnaast wil Young aan de streek laten zien hoe innovatief en duurzaam er wordt gewerkt én hoe leuk het vak is.


Huis aan huis

Young wordt binnenkort huis aan huis verspreid door de hele Duin en Bollenstreek en kan online bekeken worden via www.youngmagazine.nl. Het blad werd in samenwerking met NEX magazine gemaakt en mogelijk gemaakt door zeer veel bedrijven waaronder de hoofdsponsors: gemeente Noordwijk, Lisse, Teylingen en Hillegom, Keukenhof, Rabobank, Greenport, HoBaHo, CNB, Anthos, KAVB en Hogervorst.

Trefwoorden: Bollenstreek, magazine, regiomarketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.