Geplaatst op: 17-04-2023
Auteur: Marc Gerlings

Magazine YOUNG gratis in Duin en Bollenstreek

Magazine YOUNG gratis in Duin en Bollenstreek
Magazine YOUNG voor de regio Duin en Bollenstreek uitgebracht.

Op vrijdagavond 14 april lanceerde drie bollenjongens Allan Visser, Daan van Steijn en Tim van Haaster een nieuw magazine: YOUNG. Flowering the Future! Een magazine waarin het verhaal van de nieuwe generatie agrariërs in de bollenstreek wordt verteld.


In het magazine kun je lezen hoe deze jongeren het stokje overnemen: wie ze zijn, wat ze doen en hoe ze genieten van het (buiten)leven en de streek. De lancering van het magazine vond plaats op het podium van het Vier de Lente Festival tussen de bloeiende bollenvelden in Hillegom. De eerste exemplaren werden door de drie jongens uitgereikt aan burgemeester Arie van Erk (Hillegom) en burgemeester Lies Spruit (Lisse).

Initiatiefnemers Allan, Daan en Tim zijn bekende gezichten uit de TV-serie Bollenjongens van Omroep West. De serie bollenjongens wordt momenteel uitgezonden op RTL Z en kan bekeken worden op Videoland en op https://bollenjongens.nl


Duin en Bollenstreek

In YOUNG krijgt de lezer - tussen de mooie verhalen door -  inzicht in wat de agrarische sector betekent voor de Duin en Bollenstreek. En hoe belangrijk het is dat dit alles behouden blijft. Daarnaast wil Young aan de streek laten zien hoe innovatief en duurzaam er wordt gewerkt én hoe leuk het vak is.


Huis aan huis

Young wordt binnenkort huis aan huis verspreid door de hele Duin en Bollenstreek en kan online bekeken worden via www.youngmagazine.nl. Het blad werd in samenwerking met NEX magazine gemaakt en mogelijk gemaakt door zeer veel bedrijven waaronder de hoofdsponsors: gemeente Noordwijk, Lisse, Teylingen en Hillegom, Keukenhof, Rabobank, Greenport, HoBaHo, CNB, Anthos, KAVB en Hogervorst.

Trefwoorden: Bollenstreek, magazine, regiomarketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/01/25
Friesland presenteert zich op Boot Düsseldorf als de watersportprovincie van Nederland
Visit Friensland is aanwezig op de grootste watersportbeurs ter wereld waar exposanten en bezoekers de nieuwste trends en innovaties delen en ontdekken.
08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.