Geplaatst op: 19-04-2023
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

Mooie resultaten voor Rivierenland

Mooie resultaten voor Rivierenland

Steeds meer DMO’s delen de resulten van hun markeringinspanningen en campagnes. Mooi voorbeeld is MarketingOost en nu heeft Bureau voor Toerisme Rivierenland ook een aantal factsheets gepresenteerd.

Zo heeft de campagne Uit in de Regio maar liefst 247.025 bezoekers en 690.567 paginaweergaven opgeleverd. De Bloesem- en Fruitalertapp is 96.800 keer geraadpleegd waarbij in totaal 471.800 pagina;s zijn geraadpleegd. 

De diverse campagnes van Rivierenland die vallen onder de provinciebrede campagne ‘Gelderland levert je mooie streken’ hebben in totaal een bereilk van 24,5 miljoen behaald. Toppers waren de Bloesemcampagne (6,7 miljoen), Oogstcampagne (4,3 miljoen) en Kersencampagne (4,3 miljoen).

Rivierenland
Link: https://www.bureautoerisme.nl/factsheets/?mc_cid=fb2a31ef83&mc_eid=5bbf9e1635
Trefwoorden: marketing, dmo, gelderland, rivierenland, campagnes

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.