Geplaatst op: 19-04-2023
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

Mooie resultaten voor Rivierenland

Mooie resultaten voor Rivierenland

Steeds meer DMO’s delen de resulten van hun markeringinspanningen en campagnes. Mooi voorbeeld is MarketingOost en nu heeft Bureau voor Toerisme Rivierenland ook een aantal factsheets gepresenteerd.

Zo heeft de campagne Uit in de Regio maar liefst 247.025 bezoekers en 690.567 paginaweergaven opgeleverd. De Bloesem- en Fruitalertapp is 96.800 keer geraadpleegd waarbij in totaal 471.800 pagina;s zijn geraadpleegd. 

De diverse campagnes van Rivierenland die vallen onder de provinciebrede campagne ‘Gelderland levert je mooie streken’ hebben in totaal een bereilk van 24,5 miljoen behaald. Toppers waren de Bloesemcampagne (6,7 miljoen), Oogstcampagne (4,3 miljoen) en Kersencampagne (4,3 miljoen).

Rivierenland
Link: https://www.bureautoerisme.nl/factsheets/?mc_cid=fb2a31ef83&mc_eid=5bbf9e1635
Trefwoorden: marketing, dmo, gelderland, rivierenland, campagnes

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
28/10/24
Halsema slaat eerste munt Amsterdam 750 jaar
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, heeft op 27 oktober de eerste zilveren herdenkingsmunt vo...
25/10/24
Strategische agenda stedelijk toerisme
Het Lectorenplatform en Expertisenetwerk Sustainable Urban Tourism (ENSUT) hebben hun strategische agenda Urban Tourism: A Call to Action gepresenteerd. Deze onderzoeksagenda heeft als doel om het begrip van (transformative) urban tourism te verdiepen en de samenwerking tussen alle betrokken partijen te stimuleren en te faciliteren.