Internationale conferentie over consumentengedrag in toerisme naar Nederland
De Breda University of Applied Sciences heeft een toonaangevende internationale conferentie binnengehaald. De vijftiende editie van het jaarlijkse Consumer Behaviour in Tourism Symposium (CBTS) is van 31 mei tot 2 juni 2023 in Breda. De driedaagse conferentie wordt afgesloten met een Industry Day die, na inschrijving, gratis is te bezoeken. Tijdens de CBTS Industry Day krijgt u als professional genoeg inspiratie van internationale sprekers, die hun visie, inzichten en best practices delen. Laat je inspireren door hun verhalen en leer waarom zij het verschil maken in de branche. Er is aandacht voor emoties, ervaringen en de duurzame en technologische transitie in toerisme en hospitality om de toekomst van Consumer Behaviour in a World of Disruption beter te kunnen voorspellen. Gerenommeerde en inspirerende sprekers delen hun inzichten over huidige en toekomstige drijfveren van consumentengedrag in een veranderende wereldwijde omgeving: - Cihan Cobanoglu, Professor of the School of Hospitality and Tourism Management, University of South Florida
- Frans Leenaars, Group Director Customer Experience, TUI
- Peter van der Schans, Executive Director & Vice President, IAPAA EMEA
- Wim Strijbosch, Senior Researcher Experience Lab, Breda University of Applied Sciences
- Désirée Breedveld, Commercial Director, Rotterdam The Hague Airport
- Paul Peeters, Professor Sustainable Transport and Tourism, Breda University of Applied Sciences
- Bastiaan Hilferink, Customer Journey Expert, Aegon
- Jeroen Klijs, Professor Tourism Impacts on Society, Breda University of Applied Sciences
Daarnaast worden tijdens diverse praktische sessies de thema’s emoties & experiences, digitalisering, duurzaamheid, sociale impact en data in relatie tot consumentengedrag vanuit diverse invalshoeken belicht. Voor meer informatie en gratis registratie: cbtsconference.com/industry-day/ of contact de organisatie bij vragen: cbtsconference.com/contact/. Aanmelden kan tot 17 mei 2023, vol is vol.
Topics:Attractieparken, CELTH, Cultuur, Dagrecreatie, Duurzaam toerisme, Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing, Onderzoek, Reis & vervoer, Retail, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie, Watersport, Zakelijk toerisme
Trefwoorden: congressen, consumentengedrag. attractieparken, beleid, CELTH, cultuur, dagrecreatie, duurzaam toerisme, evenementen, horeca, leisure, marketing, natuur, onderzoek, reisbranche, retail, toerisme, vakanties, verblijfsrecreatie, watersport, wellness, zakelijk toerisme
|
|
20/12/24
Museum Arnhem heeft een bijzonder succesvol jaar achter de rug. Met meer dan 100.000 bezoekers in 2024 heeft het museum een recordaantal bezoekers mogen verwelkomen.
|
11/12/24
De permanente tentoonstelling ‘Het oude Midden-Oosten’ in het Rijksmuseum van Oudheden (Leiden) is vernieuwd en opent op 20 december de deuren voor publiek.
|
06/12/24
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
|
06/12/24
In de laatste maand vóórdat Museum Prinsenhof Delft op zondag 5 januari 2025 tijdelijk sluit voor een omvangrijke verbouwing en vernieuwing organiseert het museum een speciaal programma.
|
05/12/24
Zes procent van de Nederlandse bedrijven ervaart de schuldenlast als problematisch. Daarbij staat de horeca aan top en ook cultuur, sport en recreatie scoren hoog.
|
04/12/24
Er komt nieuwe natuur in Flevoland bij Schokeiland. Dat is relevant voor de toeristische sector. Schokeiland is één van de dertien Nederlandse Unesco Werelderfgoederen.
|
04/12/24
De komende vijf jaar werkt attractie en mediamuseum Beeld & Geluid, in samenwerking met een aantal partijen, aan het toegankelijker maken van zijn collectie. Het zogeheten TACIT onderzoeksproject, gefinancierd door de NWO met 3,2 miljoen euro, ontwikkelt innovatieve technologieën die informatie toegankelijker maakt voor mensen met een auditieve, visuele en cognitieve beperking.
|
25/11/24
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|