Merk Corendon verkoopt nu ook cruises en F1 reizen
Analyse: snel groeiende cruisemarkt
Cruisemarkt pakt de groei weer op.
Stip Reizen is al jaren succesvol op deze nichemarkten. Dat Corendon als merk nu zelf deze markten ook aanboort, is onderdeel van de strategie om deze producten ook aan te bieden in België en Denemarken. De naam Corendon is daar namelijk al gevestigd en Stip Reizen niet.
Debora de Roos, directeur Marketing Corendon: "Met Stip Reizen gaan veel ... Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Onderzoek, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties
Trefwoorden: Corendon, cruise, F!, reizen, analyse, marketing, aanbod