Geplaatst op: 09-05-2023
Auteur: Marc Gerlings

Toverland gaat door met evenement Youtubers

Toverland gaat door met evenement Youtubers
Het evenement valt goed bij alle jeugdige volgers. Foto: Toverland.

Attractiepark Toverland heeft vandaag bekendgemaakt welke populaire YouTubers en TikTokkers hun opwachting maken bij het jaarlijks terugkerende evenement YOUTUBERSxTOVERLAND. Op zondag 25 juni zijn onder andere Team Dylan Haegens, Kalvijn, Nina Warink en dj-duo Giel en Stefan van STUK te vinden op de Main Stage.

Ook in de rest van het park zijn er, naast ruim 35 attracties, extra activiteiten die de online wereld even offline maken. De Main Stage in entreegebied Port Laguna vormt het kloppend hart van de derde editie van YOUTUBERSxTOVERLAND. Hier trapt Team Dylan Haegens, bestaande uit Marit, Rick, Teun en Dylan zelf, het programma af met hun Q&A Show. Fans hebben een uur lang de tijd om vragen aan het team te stellen, terwijl verschillende challenges het tot een dynamisch geheel maken.


Meester en juffen

Later op de middag is het de beurt aan vier TikTok Teachers. Meester Jesper, Juf Sanne, Roy van @AKkennisclips en Juffie Iris vertellen meer over hun carrière als meester of juf én als bekend TikTokker. Na de les verschijnt het koppel Kalvijn en Nina Warink op het podium, waar ook zij vragen uit het publiek zullen beantwoorden.

 

Vlak voor het attractiepark haar poorten sluit is het tijd voor een knallende finale. Giel en Stefan van STUK nemen plaats achter de dj-booth en sluiten de dag op muzikale wijze af.

 

Bekende ijsscheppers

Naast de creators op de Main Stage is er nog veel meer te beleven in Toverland. Fans kunnen bijvoorbeeld Odin en Vincent tegenkomen, bekend van @IJssalonBorger op TikTok. De heren scheppen namelijk ijs bij vuurtoren Solaris in plaats van in hun thuishaven in het Drentse Borger.

 

In themagebied Avalon staat, na het succes van vorig jaar, weer een 360º video spinner die met camera om de gasten heen draait. Dit levert unieke beelden op om te delen op sociale media. Ook kan iedereen spontaan het Toverland TikTok Team tegen het lijf lopen, dat mensen uitdaagt om samen met hen een dansje te wagen.

Trefwoorden: attractiepark, sociale media, marketing, evenement

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.