Corendon mismatch label voor kleinschalige vakanties
Toeristenreus Corendon en kleinschalige vakanties, dat lijkt een vreemde match. Toch probeert Corendon dat maar het oude label voor dit type vakanties Karin’s Choice wordt ingeruild voor de merknaam By June.
Corendon probeert het opnieuw in dit segment dat groot is geworden door onder
meer het merk Eliza was here. Veel touroperators bieden deze niche aan. Corendon lanceert By June; de nieuwe merknaam
voor haar reismerk dat gespecialiseerd is in kleinschalige vakanties. De naam
By June symboliseert de start van de zomer en het vakantiegevoel waar iedereen
gedurende het jaar zo naar verlangt. Daarnaast is de naam internationaal beter
bruikbaar dan de voormalige naam van het merk: Karin's Choice.
By June focust op verzorgde vakanties in
kleinschalige accommodaties, weg van de drukte en op idyllische locaties. De
vakanties zijn altijd inclusief huurauto zodat vakantiegangers gemakkelijk de
omgeving kunnen verkennen. By June vakanties zijn te vinden op de zonnige
bestemmingen Griekenland, Spanje, Italië, Portugal, Curaçao en Bonaire.
Mismatch in naam
"De naamsverandering van Karin's Choice naar By June markeert een spannende nieuwe fase voor het merk, waarin het zich nog meer wil profileren als dé keuze voor reizigers die op zoek zijn naar kleinschalige, verzorgde vakanties op idyllische bestemmingen. De keuze voor de naam By June is geen toeval. De naam is afgeleid van de maand waarin de zomer begint en symboliseert waar iedereen naar verlangt: gouden zonnestralen, eindeloze dagen, warmte en vakantiegevoel. By June heeft als missie om reizigers te ontzorgen en biedt een unieke vakantie-ervaring die volledig in lijn ligt met de verwachtingen van haar klanten", zegt Debora de Roos, Directeur Marketing van Corendon.Willem Langenberg, Manager By June en label GOfun
(jongerenvakanties): "Wij zijn altijd
op zoek naar bijzondere vakanties die net even anders zijn, weg van de gebaande
paden. De plekken die we voor onze klanten hebben uitgezocht, kennen we goed.
We hebben ze zelf bezocht, de ligging persoonlijk bekeken, de sfeer geproefd en
de omgeving ontdekt. We kennen de eigenaren, zodat onze klanten niet voor
verrassingen komen te staan. Daarbij kiezen we voor vertrouwde vakantielanden.
We bieden geen exotische rondreizen of uitdagende safari’s, maar gewoon
ontspannen, zorgeloze vakanties in de zon."