Geplaatst op: 13-06-2023
Auteur: Marc Gerlings

Nieuw magazine Apeldoorn 2023

Nieuw magazine Apeldoorn 2023
Cover Apeldoorn Magazine 2023. Foto: Apeldoorn Partners.

Apeldoorn Partners heeft een nieuwe magazine gemaakt voor de stad Apeldoorn. Het is niet alleen op papier verschenen, je kan het ook online inzien.

De DMO meldt: ‘Om bezoekers te voorzien van de beste Apeldoornse tips en belevingen hebben we het Apeldoorn magazine ontwikkeld. Medewerkers van toeristische verblijfslocaties kunnen deze gratis meegeven aan geïnteresseerde gasten of neerleggen op hotelkamers of recepties. Het magazine is jaarrond te gebruiken en staat boordevol koninklijke tips, groene hotspots, interviews met ondernemers en bewoners en informatie over de binnenstad en de dorpen.’

Het staat bomvol met de bekende highlights van de stad. Goed gedaan is de pagina met de tips wat je met slecht weer kunt doen en met goed weer. Dorpen in de buurt zijn ook meegenomen zoals Beekbergen en Hoenderloo. Het magazine telt inclusief de covers 52 pagina’s.

Trefwoorden: Apeldoorn, DMO, magazine

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/01/25
Friesland presenteert zich op Boot Düsseldorf als de watersportprovincie van Nederland
Visit Friensland is aanwezig op de grootste watersportbeurs ter wereld waar exposanten en bezoekers de nieuwste trends en innovaties delen en ontdekken.
08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.