Noordwijk Marketing organiseerde Instameet
Noordwijk Marketing organiseerde in samenwerking met de gemeente Noordwijk en de cultuurverenigingen een Instameet; een rondleiding door Noordwijk voor social media influencers met een passie voor fotografie, cultuur en Instagram.
Het doel van de Instameet is Noordwijk op de kaart zetten als een gemeente waar op cultureel gebied altijd iets te doen is met film, muziek, theater en festivals.
De foto’s, filmpjes en Instagram berichten worden al volop door de influencers op hun accounts gedeeld. Natascha van der Wal, beleidsmedewerker Kunst & Cultuur van de gemeente Noordwijk: "Ik ben trots op deze samenwerking. Zo zorgen we er samen voor dat Noordwijk bruist."
De deelnemers aan de Instameet bezochten per fiets diverse kunstwerken van de Biënnale Noordwijk; op Landgoed Nieuw Leeuwenhorst, Streekmuseum Veldzicht en het strand. Bij de kunstwerken werd een korte voorstelling verzorgd door actrices en muzikanten van onder andere Aan Zee Theaterproducties en KunstKlank. Beide organisaties verzorgen deze zomer diverse voorstellingen op buitenlocaties in de gemeente Noordwijk, welke te vinden zijn in de uitagenda. De Instameet werd afgesloten op het strand met een lunch.