Geplaatst op: 15-06-2023
Auteur: Redactie
NRIT

Noordwijk Marketing organiseerde Instameet

Noordwijk Marketing organiseerde Instameet

Noordwijk Marketing organiseerde in samenwerking met de gemeente Noordwijk en de cultuurverenigingen een Instameet; een rondleiding door Noordwijk voor social media influencers met een passie voor fotografie, cultuur en Instagram.

Het doel van de Instameet is Noordwijk op de kaart zetten als een gemeente waar op cultureel gebied altijd iets te doen is met film, muziek, theater en festivals.

De foto’s, filmpjes en Instagram berichten worden al volop door de influencers op hun accounts gedeeld. Natascha van der Wal, beleidsmedewerker Kunst & Cultuur van de gemeente Noordwijk: "Ik ben trots op deze samenwerking. Zo zorgen we er samen voor dat Noordwijk bruist."

De deelnemers aan de Instameet bezochten per fiets diverse kunstwerken van de Biënnale Noordwijk; op Landgoed Nieuw Leeuwenhorst, Streekmuseum Veldzicht en het strand. Bij de kunstwerken werd een korte voorstelling verzorgd door actrices en muzikanten van onder andere Aan Zee Theaterproducties en KunstKlank. Beide organisaties verzorgen deze zomer diverse voorstellingen op buitenlocaties in de gemeente Noordwijk, welke te vinden zijn in de uitagenda. De Instameet werd afgesloten op het strand met een lunch.

Trefwoorden: marketing, dmo, kusttoerisme, influencers

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.