Geplaatst op: 15-06-2023
Auteur: Redactie
NRIT

Noordwijk Marketing organiseerde Instameet

Noordwijk Marketing organiseerde Instameet

Noordwijk Marketing organiseerde in samenwerking met de gemeente Noordwijk en de cultuurverenigingen een Instameet; een rondleiding door Noordwijk voor social media influencers met een passie voor fotografie, cultuur en Instagram.

Het doel van de Instameet is Noordwijk op de kaart zetten als een gemeente waar op cultureel gebied altijd iets te doen is met film, muziek, theater en festivals.

De foto’s, filmpjes en Instagram berichten worden al volop door de influencers op hun accounts gedeeld. Natascha van der Wal, beleidsmedewerker Kunst & Cultuur van de gemeente Noordwijk: "Ik ben trots op deze samenwerking. Zo zorgen we er samen voor dat Noordwijk bruist."

De deelnemers aan de Instameet bezochten per fiets diverse kunstwerken van de Biënnale Noordwijk; op Landgoed Nieuw Leeuwenhorst, Streekmuseum Veldzicht en het strand. Bij de kunstwerken werd een korte voorstelling verzorgd door actrices en muzikanten van onder andere Aan Zee Theaterproducties en KunstKlank. Beide organisaties verzorgen deze zomer diverse voorstellingen op buitenlocaties in de gemeente Noordwijk, welke te vinden zijn in de uitagenda. De Instameet werd afgesloten op het strand met een lunch.

Trefwoorden: marketing, dmo, kusttoerisme, influencers

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
28/10/24
Halsema slaat eerste munt Amsterdam 750 jaar
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, heeft op 27 oktober de eerste zilveren herdenkingsmunt vo...
25/10/24
Strategische agenda stedelijk toerisme
Het Lectorenplatform en Expertisenetwerk Sustainable Urban Tourism (ENSUT) hebben hun strategische agenda Urban Tourism: A Call to Action gepresenteerd. Deze onderzoeksagenda heeft als doel om het begrip van (transformative) urban tourism te verdiepen en de samenwerking tussen alle betrokken partijen te stimuleren en te faciliteren.