Geplaatst op: 19-06-2023
Auteur: Marc Gerlings

Vacansoleil werkt samen met première bioscoopfilm Ladybug & Cat Noir

Vacansoleil werkt samen met première bioscoopfilm Ladybug & Cat Noir
Winactie met beleving op De Schatberg voor de winnaars. Foto: Vacansoleil

Aanbieder van kampeervakanties Vacansoleil is een officiële partner van de animatiefilm 'Ladybug & Cat Noir. In de samenwerking kan Vacansoleik 500 gratis bioscooptickets weggeven. Die kaarten zijn het lokkertje in een marketingactie. Twee gezinnen kunnen een verblijf winnen in een speciaal Miraculous-dorp op camping De Schatberg.


De twee gezinnen die het verblijf winnen krijgen een ‘exclusieve viewing party van de film ‘. De fans van de iconische animatiefilm hebben er lang op moeten wachten, maar deze zomer is het zover. ‘Ladybug & Cat Noir: De Film’ draait vanaf 5 juli in de bioscopen in Nederland en België. Het is een spin-off van de populaire tv-serie voor kinderen die onder meer op streamingdienst Netflix is te zien. De serie is uitgezonden in 120 landen.


"Met deze samenwerking benadrukken we onze toewijding aan het leveren van geweldige vakantieavonturen,” zegt Kim Laperre van Vacansoleil. "Het is een perfecte match, aangezien de film zich richt op het plezier en de vreugde van jonge kinderen en hun ouders. En daar richten wij ons ook volledig op bij Vacansoleil.”


Safaritent in Miraculous-stijl

Vacansoleil stelt 500 gratis cinematickets beschikbaar voor gezinnen die tussen 19 en 26 juni hun zomervakantie boeken. Link naar de actie, daar kun je ook de teaser van de film bekijken. Daarnaast tovert de campingspecialist van 7 tot en met 10 juli een deel van vijfsterrencamping De Schatberg (in Sevenum, Nederland) om in een uniek Miraculous-vakantiedorp. Via een sociale media actie kunnen twee gelukkige gezinnen er een vakantie winnen in een safaritent, compleet in Miraculous-stijl. Hoogtepunt van het verblijf is exclusieve viewing party van de film op zaterdag 8 juli in de nabijgelegen cinema DOK6.

Kim Laperre: "Met deze actie nodigen we gezinnen uit voor een zomer vol avontuur en verwondering, zowel op het witte doek als op de camping van Vacansoleil. Want een vakantie is als een prachtige film: de sfeer en de mooie beelden blijven je altijd bij.”

Trefwoorden: camping, marketing, film, boeking, evenement

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
28/10/24
Halsema slaat eerste munt Amsterdam 750 jaar
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, heeft op 27 oktober de eerste zilveren herdenkingsmunt vo...