Geplaatst op: 19-06-2023
Auteur: Marc Gerlings

Vacansoleil werkt samen met première bioscoopfilm Ladybug & Cat Noir

Vacansoleil werkt samen met première bioscoopfilm Ladybug & Cat Noir
Winactie met beleving op De Schatberg voor de winnaars. Foto: Vacansoleil

Aanbieder van kampeervakanties Vacansoleil is een officiële partner van de animatiefilm 'Ladybug & Cat Noir. In de samenwerking kan Vacansoleik 500 gratis bioscooptickets weggeven. Die kaarten zijn het lokkertje in een marketingactie. Twee gezinnen kunnen een verblijf winnen in een speciaal Miraculous-dorp op camping De Schatberg.


De twee gezinnen die het verblijf winnen krijgen een ‘exclusieve viewing party van de film ‘. De fans van de iconische animatiefilm hebben er lang op moeten wachten, maar deze zomer is het zover. ‘Ladybug & Cat Noir: De Film’ draait vanaf 5 juli in de bioscopen in Nederland en België. Het is een spin-off van de populaire tv-serie voor kinderen die onder meer op streamingdienst Netflix is te zien. De serie is uitgezonden in 120 landen.


"Met deze samenwerking benadrukken we onze toewijding aan het leveren van geweldige vakantieavonturen,” zegt Kim Laperre van Vacansoleil. "Het is een perfecte match, aangezien de film zich richt op het plezier en de vreugde van jonge kinderen en hun ouders. En daar richten wij ons ook volledig op bij Vacansoleil.”


Safaritent in Miraculous-stijl

Vacansoleil stelt 500 gratis cinematickets beschikbaar voor gezinnen die tussen 19 en 26 juni hun zomervakantie boeken. Link naar de actie, daar kun je ook de teaser van de film bekijken. Daarnaast tovert de campingspecialist van 7 tot en met 10 juli een deel van vijfsterrencamping De Schatberg (in Sevenum, Nederland) om in een uniek Miraculous-vakantiedorp. Via een sociale media actie kunnen twee gelukkige gezinnen er een vakantie winnen in een safaritent, compleet in Miraculous-stijl. Hoogtepunt van het verblijf is exclusieve viewing party van de film op zaterdag 8 juli in de nabijgelegen cinema DOK6.

Kim Laperre: "Met deze actie nodigen we gezinnen uit voor een zomer vol avontuur en verwondering, zowel op het witte doek als op de camping van Vacansoleil. Want een vakantie is als een prachtige film: de sfeer en de mooie beelden blijven je altijd bij.”

Trefwoorden: camping, marketing, film, boeking, evenement

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

20/12/24
Museum Arnhem sluit recordjaar af met meer dan 100.000 bezoekers
Museum Arnhem heeft een bijzonder succesvol jaar achter de rug. Met meer dan 100.000 bezoekers in 2024 heeft het museum een recordaantal bezoekers mogen verwelkomen.
11/12/24
Exclusief voor leden
RMO vaste zaal Oude Midden-Oosten vernieuwd
De permanente tentoonstelling ‘Het oude Midden-Oosten’ in het Rijksmuseum van Oudheden (Leiden) is vernieuwd en opent op 20 december de deuren voor publiek.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
06/12/24
Museum Prinsenhof Delft na 5 januari dicht
In de laatste maand vóórdat Museum Prinsenhof Delft op zondag 5 januari 2025 tijdelijk sluit voor een omvangrijke verbouwing en vernieuwing organiseert het museum een speciaal programma.
05/12/24
Relatief veel problematische schulden in vrijetijdssector
Zes procent van de Nederlandse bedrijven ervaart de schuldenlast als problematisch. Daarbij staat de horeca aan top en ook cultuur, sport en recreatie scoren hoog.
04/12/24
Nieuwe natuur bij Schokeiland
Er komt nieuwe natuur in Flevoland bij Schokeiland. Dat is relevant voor de toeristische sector. Schokeiland is één van de dertien Nederlandse Unesco Werelderfgoederen.
04/12/24
Exclusief voor leden
Toegankelijk maken collectie kost 5 jaar
De komende vijf jaar werkt attractie en mediamuseum Beeld & Geluid, in samenwerking met een aantal partijen, aan het toegankelijker maken van zijn collectie. Het zogeheten TACIT onderzoeksproject, gefinancierd door de NWO met 3,2 miljoen euro, ontwikkelt innovatieve technologieën die informatie toegankelijker maakt voor mensen met een auditieve, visuele en cognitieve beperking.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.