Campagne CP stadsbewoner verleiden naar vakantiepark
Stadsbewoner verleiden om CP park te boeken. Foto: CP ‘Probeer eens een nieuwe route’ en ‘Beleef meer zomer’ geeft Center Parcs het startsein voor haar eerste urban campagne. Zo rijden in de komende weken trams met deze zomerse boodschap door vier grote steden in Nederland en België - Amsterdam, Rotterdam, Gent en Antwerpen - om stadsbewoners te verleiden er deze zomer op uit te gaan en de natuur te ontdekken in één van de parken van Center Parcs.
Trams & digitale schermenMet deze campagne in Nederlandse en Belgische steden wil Center Parcs stadsbewoners aanmoedigen deze zomer de stad te verruilen voor een heerlijke vakantie midden in de natuur. De campagne wordt kracht bijgezet via digitale schermen waarin voorbijgangers worden geïnspireerd met zomerse beelden uit de parken, met volop natuur, water en zomerse activiteiten. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
|
|
18/09/24
Vandaag kondigt H’ART Museum in Amsterdam de programmering om aan te haken bij het 750-jarig bestaan van de Nederlandse hoofdstad. Veel wordt verwacht van 17 Rembrandts uit een Amerikaanse collectie.
|
17/09/24
NBTC streeft ernaar om de digitale transformatie van het gastvrijheidsdomein te versnellen. Om de mate van digitalisering in het toerisme te kunnen meten, zet het bureau jaarlijks een digitaliseringsmonitor uit. Doe mee en maak het beeld over digitalisering in de sector compleet!
|
17/09/24
Wat zijn de trends in het reizen op dit moment? We waren als redactie op zoek naar opkomende trends. Met wat rondspeuren op sociale media duikt er een mooi relatief jong reisbegrip op, 'fall towns'.
|
16/09/24
De bieb blijkt een motor in kleine evenementen in de buurt. Daarmee is het goed voor veel recreatieve activiteiten. In 2023 organiseerden de openbare bibliotheken 32 procent meer activiteiten dan een jaar eerder.
|
16/09/24
In het Engelse Cornwall heeft Amsterdams ontwerpbureau Kossmanndejong een immersieve, multimediale tentoonstelling gemaakt over de weerstand en strijd van een unieke historische gebeurtenis. Het vertelt het verhaal van de Tweede Anglo-Boerenoorlog (1899-1902) in Zuid-Afrika en de Britse concentratiekampen, waarbij het activisme van Emily Hobhouse centraal staat.
|
16/09/24
Megaster Robbie Williams wordt Feel-Good-Ambassadeur van het nieuwe cruiseschip Mein Schiff Relax. TUI Cruises gaat een meerjarig partnerschap aan met de bekende artiest voor Mein Schiff.
|
16/09/24
Megaster Robbie Williams wordt Feel-Good-Ambassadeur van het nieuwe cruiseschip Mein Schiff Relax. TUI Cruises gaat een meerjarig partnerschap aan met de bekende artiest voor Mein Schiff.
|
13/09/24
Over twee maanden vindt de 22e editie van Recreatie Vakbeurs plaats op 12, 13 en 14 november 2024. De beursorganisatie is trots op een nieuw record, de beursvloer is volledig volgeboekt. Nooit eerder is dit vakevenement zo snel volgeboekt geweest.
|
|
23/09/24
De zevende editie van de Toerisme Top wordt op maandag 23 september 2024 in Venlo georganiseerd. Het...
|
24/09/24 t/m 26-09-24
The leisure industry’s premier event in Europe arrives to Amsterdam, the
Netherlands in 2024. Get...
|
27/09/24
De VvKR organiseert op vrijdag 27 september in Nieuwegein de zesde Masterclass voor Startende Reisor...
|
01/10/24
Op dinsdag 1 oktober organiseert Netwerk Citymarketing Nederland de bijeenkomst ‘Legacy van themaj...
|
02/10/24
ANWB, BOVAG, HISWA-RECRON, Kampeer & Caravan Industrie (KCI), Kampeer & Caravan Jaarbeurs (K...
|
|