Campagne CP stadsbewoner verleiden naar vakantiepark
‘Probeer eens een nieuwe route’ en ‘Beleef meer zomer’ geeft Center Parcs het startsein voor haar eerste urban campagne. Zo rijden in de komende weken trams met deze zomerse boodschap door vier grote steden in Nederland en België - Amsterdam, Rotterdam, Gent en Antwerpen - om stadsbewoners te verleiden er deze zomer op uit te gaan en de natuur te ontdekken in één van de parken van Center Parcs.
Trams & digitale schermen
Met deze campagne in Nederlandse en Belgische steden wil Center Parcs stadsbewoners aanmoedigen deze zomer de stad te verruilen voor een heerlijke vakantie midden in de natuur. De campagne wordt kracht bijgezet via digitale schermen waarin voorbijgangers worden geïnspireerd met zomerse beelden uit de parken, met volop natuur, water en zomerse activiteiten. >>>
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |