Geplaatst op: 30-06-2023
Auteur: Marc Gerlings

Jaarbeurs werkt samen met hotelwebsite Moonback

Jaarbeurs werkt samen met hotelwebsite Moonback
Gemak bieden in het boeken van hotelovernachtingen.

Koninklijke Jaarbeurs in Utrecht kondigt werk samen met hotelboekingswebsite Moonback. Jeroen van Hooff, CEO Koninklijke Jaarbeurs: "Wij willen bezoekers, exposanten en organisatoren van beurzen, congressen en vergaderingen de allerbeste klantbeleving bieden. Gemak is hierbij essentieel.”

Van Hooff vervolgt: "Bij meerdaagse en internationale bijeenkomsten is het van belang dat eenvoudig een goede accommodatie in de buurt van Jaarbeurs gevonden en geboekt kan worden.” Samen met Moonback ontwikkelde Jaarbeurs een overzichtelijke hotelplattegrond van Utrecht waarop alle aangesloten hotels te zien zijn. 


Een eerlijke boekingssite?

"De samenwerking met Moonback is een weloverwogen keuze.” vertelt Jeroen van Hooff. "Moonback is een eerlijke boekingssite met een gelijke behandeling voor alle hotels. Hotels betalen geen extra commissies om op een hogere plek te komen. Bij Moonback boek je het hotel van je keuze op basis van locatie op de plattegrond. De samenwerking met Moonback biedt niet alleen onze bezoekers en klanten een waardevolle aanvulling, maar is dat ook voor de hotels in en rond Utrecht.” 

Moonback is in 2020 door een crowdfundingcampagne ontstaan en biedt naast regio Utrecht accommodaties in meer dan 50 steden in Europa. Rianne Klaren, Co-founder en CCO Moonback: ”Ik ben er trots op dat Koninklijke Jaarbeurs ons als partner voor hotelovernachtingen heeft gekozen. Op deze manier zorgen we samen voor een win-win situatie voor de bezoekers, hotels, Jaarbeurs en Moonback.” 


Geïntegreerde hoteloplossing bij evenementen 

Via de evenementenagenda en de websites van de verschillende beurzen van Jaarbeurs kan eenvoudig een hotel gekozen en geboekt worden. Het platform laat een handige kaart zien met de afstand van Jaarbeurs tot de verschillende hotels. Daarnaast is allerlei stadsinformatie aan de kaart toegevoegd. De samenwerking tussen Moonback en Jaarbeurs is wederom een innovatie waarmee Jaarbeurs ook op digitaal vlak de toegevoegde waarde voor haar gasten naar een hoger niveau brengt. 

De hotelplattegrond is te zien via moonback.com/jaarbeurs 

Trefwoorden: Jaarbeurs, hotel, marketing, accommodatie, evenement

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

30/10/24
Menno Stokman verlaat CELTH na zeven jaar
Menno Stokman, directeur van het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH), neemt na ruim zeven jaar afscheid. Per 1 januari 2025 treedt hij in dienst bij de gemeente Wageningen als strategisch adviseur voor het Netwerk Kennissteden Nederland.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
25/09/24
Een tafel voor niemand? Vier scenario's voor het arbeidsmarkttekort in toerisme en hospitality
Wat brengt de toekomst voor toerisme? Zijn dat robots in de keuken, virtuele avonturen of structurele personeelstekorten? Lector ‘Disruption, Innovation and New Phenomena’ Ian Yeoman bij NHL Stenden Hogeschool, schetste in zijn inauguratiespeech vier scenario's voor de sector.
24/06/24
Meer weten over klimaatrisico's, impact of bewonersbetrokkenheid? CELTH komt met drie nieuwe onderzoeken!
Het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) heeft de afgelopen week maar liefst drie nieuwe onderzoeken gepubliceerd. Zo brachten ze de klimaatrisico’s van Nederlandse reisorganisaties in kaart, onderzochten hoe ze bewoners beter bij toerisme(beleid) kunnen betrekken en ontwikkelden ze een impact label voor vakantiehuizen in de natuur.
18/03/24
Lidstaten willen toerisme hoog op de agenda van de nieuwe Europese Commissie
Toerisme blijft in Europa hoog op de politieke agenda staan. De huidige Europese Commissie zal na de verkiezingen haar uiterste best doen toerisme op EU-niveau goed op de agenda te houden.
30/01/24
PD-kandidaat: Kansen voor hotels door CSRD
In het Professional Doctorate voor Leisure, Tourism & Hospitality traject is Armand Odekerken ingestapt. Odekerken onderzoekt hoe verschillende hotelketens duurzaamheidsstrategieën kunnen ontwikkelen en implementeren die voldoen aan de wetgeving over Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD).
11/01/24
Vier nieuwe projecten van CELTH
De onderzoekers van CELTH zijn samen met werkveldpartners met maar liefst vier nieuwe projecten gestart. De projecten richten zich op een bewonersprofijt en -betrokkenheid, een eerlijker verdeling van de voordelen van toerisme en een rankingsystematiek voor duurzame prestaties van natuurhuisjes.