Ripstar kent generatie Z
14 ontwikkelpunten sportief segment generatie Z
Surfkamp bij Celorio, in de Spaanse regio Asturië. Foto: Ripstar. Ripstar de Nederlandse sportreisorganisatie opent voor het eerst een surfkamp in de Noord-Spaanse regio Asturië. Ripstar speelt in op de wensen van generatie Z, jongeren geboren tussen 1997 en 2012. Avontuur, durf en authentieke reiservaringen, zijn sterke motivaties. Hoe worden die wensen ingevuld door het team in Asturië?Ripstar opent komende zomer een gloednieuw surfkamp in de niet zo bekende regio Asturië, Noord-Spanje. Het is het eerste surfkamp voor jongeren tussen de 15 en 18 jaar oud dat volledig inspeelt op de unieke kenmerken van 'Generatie Z' surfers. Het kamp is geopend in de plaats Celorio. Als pioniers op het gebied van action sports reizen begrijpt Ripstar de kracht en het belang van Generatie Z. Gen Z is een groep die durft - 51% is op zoek naar avontuur op hun reizen. Ripstar creëert met het nieuwe kamp reiservaringen die naadloos aansluiten bij deze unieke reisvoorkeur. Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: reizen, generatie Z, sport, touroperator, productontwikkeling, marketing,
|
|
19/11/24
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).
|
19/11/24
Bouwbedrijf Heijmans en Eindhoven Airport hebben een aannemingsovereenkomst getekend voor de uitbreiding van de terminal. Deze uitbreiding zal passagiers van de Brabantse luchthaven extra ruimte, comfort en beleving bieden, wat een belangrijke kwaliteitsimpuls voor de luchthaven betekent
|
15/11/24
Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.
|
15/11/24
Reisorganisatie Better Places heeft haar Impactrapport over 2023 gepubliceerd en meldt trots de resultaten. De reisorganisatie is een voorbeeld voor anderen en loopt mijlenver voorop in de transitie. Ze minimaliseren de negatieve impact en vergroten de positieve.
|
15/11/24
Noordelijk Nederland is zeer ontstemd over de uitkomsten van het Bestuurlijk Overleg over mobiliteit tussen Rijk en regio van afgelopen woensdag 6 november. Twee belangrijke spoorlijnen voor het noorden gaan niet van start.
|
08/11/24
Uit een nieuw onderzoek van Motivaction, uitgevoerd in opdracht van Milieu Centraal en Natuur & Milieu, blijkt dat 4 op de 10 reizigers de klimaatimpact van verre vliegreizen onderschatten. Om reizigers bewust te maken van deze impact en gedragsverandering te stimuleren, lanceren Milieu Centraal en Natuur & Milieu vandaag de online campagne ‘Op vakantie? Denk dichtbij’.
|
08/11/24
In het derde kwartaal van 2024 reisden 21,6 miljoen passagiers van en naar de vijf belangrijkste Nederlandse luchthavens. Dit is bijna 4% meer dan in hetzelfde kwartaal van 2023. Waar reisden al die passagiers naar toe?
|
07/11/24
Het aantal fietsen, brom/snorfietsen en motoren in ons land blijft gestaag groeien. Nu al tot een park van inmiddels 26,2 miljoen tweewielers
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|