Ripstar kent generatie Z
14 ontwikkelpunten sportief segment generatie Z
Surfkamp bij Celorio, in de Spaanse regio Asturië. Foto: Ripstar. Ripstar de Nederlandse sportreisorganisatie opent voor het eerst een surfkamp in de Noord-Spaanse regio Asturië. Ripstar speelt in op de wensen van generatie Z, jongeren geboren tussen 1997 en 2012. Avontuur, durf en authentieke reiservaringen, zijn sterke motivaties. Hoe worden die wensen ingevuld door het team in Asturië?Ripstar opent komende zomer een gloednieuw surfkamp in de niet zo bekende regio Asturië, Noord-Spanje. Het is het eerste surfkamp voor jongeren tussen de 15 en 18 jaar oud dat volledig inspeelt op de unieke kenmerken van 'Generatie Z' surfers. Het kamp is geopend in de plaats Celorio. Als pioniers op het gebied van action sports reizen begrijpt Ripstar de kracht en het belang van Generatie Z. Gen Z is een groep die durft - 51% is op zoek naar avontuur op hun reizen. Ripstar creëert met het nieuwe kamp reiservaringen die naadloos aansluiten bij deze unieke reisvoorkeur. Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: reizen, generatie Z, sport, touroperator, productontwikkeling, marketing,
|
|
29/11/24
De tweede editie van Light Safari in Safaripark Beekse Bergen is van start gegaan. Vorig jaar trok het evenement meer dan 185.000 bezoekers en dit jaar belooft het nog spectaculairder te worden.
|
29/11/24
Na jaren van voorbereiding start de inrichting van de eerste 150 hectare natuur in Marickenland in gemeente Ronde Venen. In dit gebied is ook veel aandacht voor recreatie met wandelpaden en een natuurspeelplaats.
|
29/11/24
Van 13 april tot 13 oktober 2025 vindt de wereldtentoonstelling Expo 2025 plaats in Osaka. Daarom organiseert Richard de Bruin voor Nederlandse vrijetijdsondernemers een 6-daagse inspiratie- en netwerkreis naar Japan.
|
29/11/24
Wat betekent het zogenaamde ravijnjaar 2026 voor Nederlandse gemeenten op beleidsterrein toerisme en recreatie? Dat gaat Leisurebrains samen met Markteffect onderzoeken. Zij doen daartoe een oproep aan wethouders en beleidsmedewerker bij gemeenten.
|
29/11/24
Het Acceleratie Programma van het EU-gefinancierde project ‘BEFuture’ heeft 30.000 euro per project beschikbaar voor Nederlandse innovaties die de technologische en duurzame transitie in de zakelijke evenementen sector ondersteunen.
|
29/11/24
Het Regieorgaan SIA heeft het SPRONG-programma Gastvrije Transities goedgekeurd en een subsidie van twee miljoen euro toegekend. De nieuwe SPRONG-groep werkt in vier regionale transitiearena’s aan de thema’s klimaatneutraal, brede welvaart, healthy region en regeneratieve gebiedsontwikkeling.
|
29/11/24
Tijdens de Toeristische Ontmoetingsdag 2024 in Zeeland stond het thema ‘De Gast van de Toekomst’ centraal. Diana Korteweg Maris van het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme presenteerde het onderzoek ‘De gast van de toekomst in Zeeland in 20240’.
|
28/11/24
Center Parcs Europe heeft het SDG Pioneer-certificaat van de Verenigde Naties ontvangen voor de 29 Europese parken. Een belangrijke stap voor de duurzame ontwikkeling van deze keten.
|
|
03/12/24
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...
|
08/01/25 t/m 09-01-25
Vakantiebeurs is het grootste reisevenement van het jaar, al meer dan 50 jaar bekend in ...
|
12/02/25 t/m 13-02-25
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
|
20/03/25
Op donderdag 20 maart 2025 organiseert NRIT in samenwerking met de opleidingen Tourism Management we...
|
|