Helft beursvloer Recreatie Next Level 2024 verkocht
De congreszaal van Recreatie Next Level. Foto: Easyfairs. Vakevenement Recreatie Next Level dat op 25 en 25 januari 2024 plaatsvindt in Gorinchem heeft 50% van de beursvloer
verkocht aan standhouders. Dat is vandaag bekend gemaakt door de organisatie,
die ook de Recreatie Vakbeurs in Hardenberg houdt. Dat is sneller dan verwacht
voor dit nieuwe vakevenement.
Recreatie Next Level is een extra toevoeging naast de Recreatie Vakbeurs, om
ook ondernemers uit met name uit de provincies Zuid-Holland, Zeeland, Brabant,
Limburg en België te bereiken. Voor bezoekers is de toegang gratis. Het concept
is een mix van vakcongres met beursvloer. "Het is fantastisch om te zien
hoeveel belangstelling er is voor Recreatie Next Level”, zegt Kristel Stötefalk
accountmanager Recreatie bij beursorganisator Easyfairs. "Het feit dat we al de
helft van de beursvloer hebben gevuld in zo’n korte periode, is een duidelijke
indicatie van de waarde en impact die dit evenement zal hebben. We zijn ervan
overtuigd dat het een uitstekende gelegenheid zal bieden voor bedrijven om hun
merk te versterken, nieuwe partnerschappen aan te gaan en op de hoogte te
blijven van de laatste ontwikkelingen in de sector."
Recreatie Next Level zal plaatsvinden op 25 en 25 januari 2024 in
Evenementenhal Gorinchem, Next Level. Voor meer informatie over Recreatie Next
Level en hoe deelgenomen kan worden is te vinden op: www.recreatie-nextlevel.nl.
Trefwoorden: Recreatie Next Level, congres, vakbeurs
|
|
08/01/25
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
16/12/24
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
|
16/12/24
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
|
16/12/24
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
|
11/12/24
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
|
06/12/24
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
|
06/12/24
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|