Geplaatst op: 14-07-2023
Auteur: Marc Gerlings

Dag van het kasteel op zoek naar Kasteelfluencer

Dag van het kasteel op zoek naar Kasteelfluencer
Jonge influencers gezocht voor content over kastelen.

Stichting Dag van het Kasteel is op zoek naar 10 kasteelfluencers die een jaar lang content willen maken bij en over kastelen. Het is een actief, gratis leertraject waarin jong talent wordt uitgedaagd om creatieve ideeën te vertalen naar verrassende content.  De catch is een budget van 500 euro.

Met behulp van trainingen, coaching en door simpelweg te maken, worden zij klaargestoomd tot kasteelfluencer. Ervaring met filmen, monteren of regisseren is niet vereist. Ideeën, enthousiasme en liefde voor cultureel erfgoed wel. Stuur vóór 17 juli een video, blog of podcast over of bij een kasteel, buitenplaats, landgoed of paleis in via de website. Na 17 juli bekijkt de organisatie alle inzendingen en horen de influencers op 1 september of zij zijn uitgekozen.

Als je wordt uitgekozen als één van onze kasteelfluencers krijg je een meet & greet met TikTok-ster Lisanne Dijkstra en een budget van €500,- . Ook krijg je coaching en training om een nog betere content creator te worden en krijg je toegang tot de mooiste kastelen van Nederland. Daarnaast ga je een jaar lang content maken voor, over en met Nederlandse kastelen en buitenplaatsen om dit prachtige erfgoed op de kaart te zetten. 


Trefwoorden: kasteel, influencer, communicatie, erfgoed, marketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
28/10/24
Halsema slaat eerste munt Amsterdam 750 jaar
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, heeft op 27 oktober de eerste zilveren herdenkingsmunt vo...
25/10/24
Strategische agenda stedelijk toerisme
Het Lectorenplatform en Expertisenetwerk Sustainable Urban Tourism (ENSUT) hebben hun strategische agenda Urban Tourism: A Call to Action gepresenteerd. Deze onderzoeksagenda heeft als doel om het begrip van (transformative) urban tourism te verdiepen en de samenwerking tussen alle betrokken partijen te stimuleren en te faciliteren.