Vakantieparken in actie tegen huidkanker
Goed blijven smeren in de vakantie. Foto: Topparken. MVO kan ook anders. Al vele jaren is gezondheid en goed voor jezelf zorgen
trending. Topparken omarmt daarom de actie om gratis zonnebrandcrème aan te bieden.
TopParken doet mee aan de campagne
"Nu smeren voor later" van de Stichting Veilig Buiten in de Zon aan.
Deze campagne heeft als doel bewustwording te creëren over zonnebescherming en
het voorkomen van huidkanker. TopParken zal op al haar vakantieparken gratis
zonnebrandcrème en informatiemateriaal beschikbaar stellen aan gasten. "We zijn
blij met het initiatief van de Stichting Veilig Buiten in de Zon en hun
campagne 'Nu smeren voor later', en zijn vastbesloten om actief bij te dragen
aan het vergroten van het bewustzijn rond zonnebescherming. Als
recreatiebedrijf willen we niet alleen onze gasten een geweldige
vakantie-ervaring bieden, maar ook bijdragen aan hun welzijn op lange termijn.
We geloven dat het stimuleren van goede zonnebeschermingsgewoonten een
belangrijke stap is in die richting", aldus de woordvoerder van TopParken.
De voorzitter van Stichting Veilig Buiten in de Zon, Viviane van den Bichelaer
is blij en enthousiast dat TopParken een voorbeeld geeft en hoopt dat anderen
zullen volgen. "Het is goed om te zien dat TopParken aandacht besteedt aan
zonnebescherming. Samen kunnen we een verschil maken en mensen bewust maken van
de risico's van blootstelling aan de zon."
Trefwoorden: vakantiepark, zon, gezondheid
|
|
18/12/24
Het lage tarief in de vennootschapsbelasting (vpb) is niet geschikt om het midden- en kleinbedrijf (mkb) te ondersteunen. De voordelen komen bij niet-mkb bedrijven terecht, meldt CPB. Het grootste deel van de bedrijven in toerisme en recreatie zijn mkb-bedrijven.
|
12/12/24
Woensdag 11 december zijn tijdens De Dag van de Recreatie op Circuit Zandvoort de winnaars van de recreatieverkiezingen feestelijk bekendgemaakt. Het beste leerbedrijf is Hof van Saksen.
|
10/12/24
De Utrechtse Heuvelrug heeft er een smakelijk nieuw product bij: het broodje Utrechtse Heuvelrug. Het broodje is eerlijk geprijsd bestaat volledig uit lokale producten van natuurlijke landbouw op de Utrechtse Heuvelrug.
|
09/12/24
In maart 2025 viert de Horecabeurs Goes haar 61e editie. Onder leiding van eventmanager Mathias Koeman zet de beurs dit jaar in op een ambitieuze kwaliteitsverbetering. Vooral het beleid voor de tickets wordt verscherpt naar vakpubliek.
|
05/12/24
Zes procent van de Nederlandse bedrijven ervaart de schuldenlast als problematisch. Daarbij staat de horeca aan top en ook cultuur, sport en recreatie scoren hoog.
|
04/12/24
Meer dan de helft van het budget voor de subsidieregeling ‘Mijn Cyberweerbare Zaak’ is inmiddels aangevraagd. Maar weinig aanvragen komen uit horeca, cultuur en recreatie. Nog tot en met 31 december 2024 kunnen bedrijven een aanvraag doen.
|
03/12/24
Hotel, horeca en ontmoetingsplaats voor design Kazerne BV in Eindhoven is officieel overgenomen door Bram Bijnen en Dick Spierenburg. Samen brengen zij een frisse visie en jarenlange ervaring mee om deze unieke plek verder te ontwikkelen als dé ontmoetingsplek, melden de oprichters.
|
03/12/24
In 2023 was de toeristische sector in het Vlaamse Gewest goed voor 235.481 arbeidsplaatsen. Dat komt...
|
|
12/02/25 t/m 13-02-25
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
|
|