Geplaatst op: 20-07-2023
Auteur: Marc Gerlings

Vakantieparken in actie tegen huidkanker

Vakantieparken in actie tegen huidkanker
Goed blijven smeren in de vakantie. Foto: Topparken.

MVO kan ook anders. Al vele jaren is gezondheid en goed voor jezelf zorgen trending. Topparken omarmt daarom de actie om gratis zonnebrandcrème aan te bieden.

TopParken doet mee aan de campagne "Nu smeren voor later" van de Stichting Veilig Buiten in de Zon aan. Deze campagne heeft als doel bewustwording te creëren over zonnebescherming en het voorkomen van huidkanker. TopParken zal op al haar vakantieparken gratis zonnebrandcrème en informatiemateriaal beschikbaar stellen aan gasten. "We zijn blij met het initiatief van de Stichting Veilig Buiten in de Zon en hun campagne 'Nu smeren voor later', en zijn vastbesloten om actief bij te dragen aan het vergroten van het bewustzijn rond zonnebescherming. Als recreatiebedrijf willen we niet alleen onze gasten een geweldige vakantie-ervaring bieden, maar ook bijdragen aan hun welzijn op lange termijn. We geloven dat het stimuleren van goede zonnebeschermingsgewoonten een belangrijke stap is in die richting", aldus de woordvoerder van TopParken.

De voorzitter van Stichting Veilig Buiten in de Zon, Viviane van den Bichelaer is blij en enthousiast dat TopParken een voorbeeld geeft en hoopt dat anderen zullen volgen. "Het is goed om te zien dat TopParken aandacht besteedt aan zonnebescherming. Samen kunnen we een verschil maken en mensen bewust maken van de risico's van blootstelling aan de zon."

Trefwoorden: vakantiepark, zon, gezondheid

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
28/10/24
Halsema slaat eerste munt Amsterdam 750 jaar
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, heeft op 27 oktober de eerste zilveren herdenkingsmunt vo...