Vakantieparken in actie tegen huidkanker
Goed blijven smeren in de vakantie. Foto: Topparken. MVO kan ook anders. Al vele jaren is gezondheid en goed voor jezelf zorgen
trending. Topparken omarmt daarom de actie om gratis zonnebrandcrème aan te bieden.
TopParken doet mee aan de campagne
"Nu smeren voor later" van de Stichting Veilig Buiten in de Zon aan.
Deze campagne heeft als doel bewustwording te creëren over zonnebescherming en
het voorkomen van huidkanker. TopParken zal op al haar vakantieparken gratis
zonnebrandcrème en informatiemateriaal beschikbaar stellen aan gasten. "We zijn
blij met het initiatief van de Stichting Veilig Buiten in de Zon en hun
campagne 'Nu smeren voor later', en zijn vastbesloten om actief bij te dragen
aan het vergroten van het bewustzijn rond zonnebescherming. Als
recreatiebedrijf willen we niet alleen onze gasten een geweldige
vakantie-ervaring bieden, maar ook bijdragen aan hun welzijn op lange termijn.
We geloven dat het stimuleren van goede zonnebeschermingsgewoonten een
belangrijke stap is in die richting", aldus de woordvoerder van TopParken.
De voorzitter van Stichting Veilig Buiten in de Zon, Viviane van den Bichelaer
is blij en enthousiast dat TopParken een voorbeeld geeft en hoopt dat anderen
zullen volgen. "Het is goed om te zien dat TopParken aandacht besteedt aan
zonnebescherming. Samen kunnen we een verschil maken en mensen bewust maken van
de risico's van blootstelling aan de zon."
Trefwoorden: vakantiepark, zon, gezondheid
|
|
19/11/24
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).
|
19/11/24
Bouwbedrijf Heijmans en Eindhoven Airport hebben een aannemingsovereenkomst getekend voor de uitbreiding van de terminal. Deze uitbreiding zal passagiers van de Brabantse luchthaven extra ruimte, comfort en beleving bieden, wat een belangrijke kwaliteitsimpuls voor de luchthaven betekent
|
15/11/24
Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.
|
15/11/24
Reisorganisatie Better Places heeft haar Impactrapport over 2023 gepubliceerd en meldt trots de resultaten. De reisorganisatie is een voorbeeld voor anderen en loopt mijlenver voorop in de transitie. Ze minimaliseren de negatieve impact en vergroten de positieve.
|
15/11/24
Noordelijk Nederland is zeer ontstemd over de uitkomsten van het Bestuurlijk Overleg over mobiliteit tussen Rijk en regio van afgelopen woensdag 6 november. Twee belangrijke spoorlijnen voor het noorden gaan niet van start.
|
08/11/24
Uit een nieuw onderzoek van Motivaction, uitgevoerd in opdracht van Milieu Centraal en Natuur & Milieu, blijkt dat 4 op de 10 reizigers de klimaatimpact van verre vliegreizen onderschatten. Om reizigers bewust te maken van deze impact en gedragsverandering te stimuleren, lanceren Milieu Centraal en Natuur & Milieu vandaag de online campagne ‘Op vakantie? Denk dichtbij’.
|
08/11/24
In het derde kwartaal van 2024 reisden 21,6 miljoen passagiers van en naar de vijf belangrijkste Nederlandse luchthavens. Dit is bijna 4% meer dan in hetzelfde kwartaal van 2023. Waar reisden al die passagiers naar toe?
|
07/11/24
Het aantal fietsen, brom/snorfietsen en motoren in ons land blijft gestaag groeien. Nu al tot een park van inmiddels 26,2 miljoen tweewielers
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|