Geplaatst op: 21-07-2023
Auteur: Marc Gerlings

2500 Corendon vluchten op Maastricht Airport

2500 Corendon vluchten op Maastricht Airport
De 2500 Corendon vlucht landde vandaag op Maastricht Aachen Airport.

Maastricht Aachen Airport viert vandaag de mijlpaal met van de 2.500ste Corendon vlucht, sinds de officiële start van de samenwerking in 2018.

Om precies 13.50 uur landde deze vlucht vanaf Antalya. De bemanning werd in het zonnetje gezet ter ere van deze gebeurtenis. Daarnaast bracht Fons Latour, COO van Maastricht Aachen Airport, een bezoek aan het hoofdkantoor van Corendon om Atilay Uslu, oprichter van Corendon, een taart te overhandigen.

"Vandaag vieren we de 2.500ste vlucht van Corendon op Maastricht Aachen Airport. De zuidelijke regio van Nederland is zeer belangrijk voor ons. We zijn blij dat we ook vanuit hier vluchten en vakanties kunnen aanbieden aan onze klanten. En niet alleen Nederlanders, maar ook onze Belgische buren maken gebruik van deze regionale airport. We zijn trots op deze mijlpaal en kijken uit naar de voortzetting van onze succesvolle samenwerking", aldus Atilay Uslu, oprichter van Corendon.

Fons Latour, COO van Maastricht Aachen Airport, voegt toe: "Deze mijlpaal is een getuigenis van de groei en het succes van de samenwerking tussen Maastricht Aachen Airport en Corendon. We zijn verheugd over de sterke toename van het aantal reizigers en we blijven investeren in faciliteiten en diensten om de beste reiservaring mogelijk te maken. We zijn dankbaar voor de samenwerking met Corendon en kijken uit naar verdere groei van passagiersaantallen en uitbreiding van Corendon’s vluchtaanbod vanaf Maastricht Aachen Airport.

Trefwoorden: Maastricht, luchthaven, touroperator

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

18/10/24
Database logiesaccommodaties NL online
De Landelijke Data Alliantie heeft de Database Logiesaccommodaties NL gelanceerd. In deze database het aanbod van logiesaccommodaties in Nederland: van hotels, appartementen, bed&breakfast, huisjes- en kampeerterreinen tot groepsaccommodaties. Het aanbod is geïnventariseerd, verrijkt met relevante indicatoren en op een online platform beschikbaar gesteld door NRIT en Bureau Nijdam.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
15/12/23
Zet in je agenda: Trendcongres Toerisme en Vrije Tijd 18 april 2024
Vlissingen is de ‘city to be’ op donderdag 18 april 2024 want daar is het Trendcongres Toerisme en Vrije Tijd 2024. Save the date, zet het alvast in je agenda.
30/11/23
Haalbaarheidsonderzoek dataportaal toerisme in Limburg
In opdracht van de gemeenten, Provincie Limburg en branchevertegenwoordigers in toerisme en recreatie, werken de Samenwerkende VVV’s in Limburg aan het inrichten van een dataportaal voor de vrijetijdsector in Limburg.
13/11/23
Perspectief 2030: Iedere Nederlander moet profijt hebben van toerisme. Hoe dan!?
In Perspectief 2030, de visie voor toeristisch Nederland, staat dat in 2030 iedere Nederlander profijt moet hebben van toerisme. Een hele ambitieuze doelstelling. Grote vraag is hoe we dat precies kunnen realiseren.
07/06/23
Datalandschap Wegwijzer gepresenteerd
Gisteren is op de LDA Kennisdag de ‘Datalandschap Wegwijzer’ gepresenteerd. In deze publicatie van de Landelijke Data Alliantie zijn rond drie thema’s de belangrijkste databronnen opgenomen.
25/05/23
Exclusief voor leden
Bezoek attractieparken hersteld, dierentuinen en vooral musea nog niet hersteld
De grootste Nederlandse attractieparken zijn qua bezoek in 2022 hersteld van de coronapandemie. Het gezamenlijk bezoek loopt 1% voor op 2019. Een ander verhaal zijn de dierentuinen en de musea die het niveau van 2019 nog niet hebben behaald.
10/05/23
Limburg Marketing gebruikt Leefstijlvinder voor nieuwe consumentenwebsite
Op de nieuwe toeristische website Hart van Limburg speelt de Leefstijlvinder een hoofdrol. Limburg Marketing heeft haar consumenten website een gloednieuw design gegeven en het ‘doen’ submenu op de zeven verschillende leefstijlen gebaseerd.