Geplaatst op: 24-07-2023
Auteur: Marc Gerlings

Keten Taco Bell wil groeien in Nederland naar 12 vestigingen

Keten Taco Bell wil groeien in Nederland naar 12 vestigingen
Meer vestingen Taco Bell in Nederland. Foto: Taco Bell.

Taco Bell zal je in de komende jaren vaker op een gevel zien staan in Nederland. De keten wil groeien van 8 naar 12 vestigingen.

Restaurantketen T Bello Netherlands B.V., franchisenemer van Taco Bell-restaurants, geeft via de NPEX-effectenbeurs voor maximaal €2 miljoen obligaties uit om in ons land het aantal vestigingen fors te laten groeien.


De restaurantketen T Bello is exclusief franchisenemer van Taco Bell in Nederland en onderdeel van het Britse MSHA Limited. Deze onderneming exploiteert in het Verenigd Koninkrijk en Maleisië meer dan honderd Taco Bell-, KFC- en Pizza Hut-restaurants.


De expansie van Taco Bell in Nederland wordt gefinancierd met een obligatielening van maximaal €2 miljoen tegen een jaarlijkse rente van 11%. Beleggers kunnen inschrijven op de obligaties vanaf €500, die vervolgens een notering krijgen aan de NPEX-effectenbeurs. De looptijd van de lening is maximaal 5 jaar. Inmiddels is het minimumbedrag van de inschrijving ruim overschreden, wat betekent dat de emissie ook doorgang zal vinden.


Barto Hulleman, general manager van de Taco Bell-restaurants in Nederland: "We zien dat er een verschuiving plaatsvindt van het middensegment (restaurants) naar de laagdrempelige ‘fast service’ markt, waarop wij actief zijn.”

Topics:Horeca, Leisure
Trefwoorden: restaurant, horeca, fast food, trend,

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
19/11/24
KLM breidt intercontinentale netwerk uit met drie nieuwe bestemmingen
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).
19/11/24
Eindhoven Airport start met uitbreiding terminal
Bouwbedrijf Heijmans en Eindhoven Airport hebben een aannemingsovereenkomst getekend voor de uitbreiding van de terminal. Deze uitbreiding zal passagiers van de Brabantse luchthaven extra ruimte, comfort en beleving bieden, wat een belangrijke kwaliteitsimpuls voor de luchthaven betekent
15/11/24
Exclusief voor leden
Verantwoord reizen blijft groeien: Riksja Travel boekt succes
Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.
15/11/24
Better Places: Positieve impact maken met reizen
Reisorganisatie Better Places heeft haar Impactrapport over 2023 gepubliceerd en meldt trots de resultaten. De reisorganisatie is een voorbeeld voor anderen en loopt mijlenver voorop in de transitie. Ze minimaliseren de negatieve impact en vergroten de positieve.
15/11/24
Exclusief voor leden
Noorden boos over uitstel ontwikkeling Lelylijn en Nedersaksenlijn
Noordelijk Nederland is zeer ontstemd over de uitkomsten van het Bestuurlijk Overleg over mobiliteit tussen Rijk en regio van afgelopen woensdag 6 november. Twee belangrijke spoorlijnen voor het noorden gaan niet van start.
08/11/24
Exclusief voor leden
Grote uitstoot door ver-vliegers: Milieu Centraal en Natuur & Milieu lanceren bewustwordingscampagne
Uit een nieuw onderzoek van Motivaction, uitgevoerd in opdracht van Milieu Centraal en Natuur & Milieu, blijkt dat 4 op de 10 reizigers de klimaatimpact van verre vliegreizen onderschatten. Om reizigers bewust te maken van deze impact en gedragsverandering te stimuleren, lanceren Milieu Centraal en Natuur & Milieu vandaag de online campagne ‘Op vakantie? Denk dichtbij’.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.