Nieuw Haunted House ‘Now You’re Mine’ in Toverland
Wat is de business case van Halloween voor Toverland?
Campagnemateriaal voor Haunted House ‘Now You’re Mine’. Foto: Toverland Attractiepark Toverland staat vanaf zaterdag 7 oktober 2023 in het teken van Halloween. Nieuw dit jaar is Haunted House ‘Now You’re Mine’, waarbij een rondleiding door een mijnbouwmuseum een wel heel duistere wending krijgt. Een nieuw Haunted House betekent ook de uitbreiding van die lucratieve business case van Halloween in Toverland. Vanaf 7 oktober zijn er overdag zestien familievriendelijke Halloween Days en in de avonduren dertien huiveringwekkende Halloween Nights geprogrammeerd in het Limburgse attractiespark. Tijdens de Halloween Nights jagen ruim 160 scare actors de bezoekers de stuipen op het lijf in vijf spannende scare zones en zes bloedstollende Haunted Experiences. Nieuw dit jaar is Haunted House ‘Now You’re Mine’, waarbij een rondleiding door een mijnbouwmuseum een wel heel duistere wending krijgt. Ook scare zone Cirque is vernieuwd, met een groot circusterrein buiten de poorten van Toverland. Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: Attractiepark, Toverland, Halloween, marketing, business, management
|
|
13/11/24
Vandaag is het boek ‘Samen Gastvrij: Uitnodiging tot een verbonden samenleving ‘van gastvrijheidsambassadeur en CEO van Onemeeting, Luc van Bussel, gelanceerd. In dit manifest roept Van Bussel op tot een samenleving waar verbinding, gastvrijheid en aandacht voor elkaar centraal staan.
|
12/11/24
Door de samenwerking gaan supermarkten van Center Parcs zich ontwikkelen tot innovatieve, gebruiksvriendelijke omgevingen die gasten optimaal bedienen tijdens hun verblijf.
|
08/11/24
Duitsland is het themaland van de 20e editie van de Fiets en Wandelbeurs in Jaarbeurs Utrecht (14, 15 en 16 februari 2025).
|
08/11/24
Uit een nieuw onderzoek van Motivaction, uitgevoerd in opdracht van Milieu Centraal en Natuur & Milieu, blijkt dat 4 op de 10 reizigers de klimaatimpact van verre vliegreizen onderschatten. Om reizigers bewust te maken van deze impact en gedragsverandering te stimuleren, lanceren Milieu Centraal en Natuur & Milieu vandaag de online campagne ‘Op vakantie? Denk dichtbij’.
|
06/11/24
De eerste vakantievilla's werden in 2013 opgeleverd. Nu is de eerste steen gelegd voor de laatste vakantievilla's.
|
28/10/24
FarmCamps, aanbieder van boerderijvakanties in binnen- en buitenland, heeft een samenwerking gesloten met digitaal marketingbureau Draft Digital.
|
28/10/24
Ondanks de milde temperaturen en beperkte sneeuwzekerheid in bepaalde wintersportgebieden tijdens afgelopen seizoen, blijven de wintersportboekingen naar Oostenrijk voor komend seizoen verrassend stabiel. Dit blijkt uit de data van vakantiehuizenverhuurder Villa for You en de Nederlandse Ski Vereniging.
|
23/10/24
De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) heeft 8 vakantieparken onderzocht die gezichtsherkenning inzetten bij de toegang tot zwembaden en speeltuinen. Alle onderzochte vakantieparken bleken de privacywet te overtreden.
|
|
12/11/24 t/m 14-11-24
Op 12, 13 & 14 november 2024 vindt de jaarlijkse Recreatie Vakbeurs plaats in Evenementenhal Har...
|
14/11/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van t...
|
28/11/24
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
|
|