Strand Scheveningen is wél open
Kleine delen van 200 meter worden afgezet. Foto: The Hague & Partners. Met het mooie weer deze week haast DMO The Hague & Partners dat het strand
wel degelijk open is voor bezoekers. Waarom moet de DMO snel bijsturen?
Den Haag heeft elf kilometer strand waarvan de badplaatsen Scheveningen en
Kijkduin altijd veel bezoekers trekken. Deze maand zijn er in Scheveningen
werkzaamheden begonnen om de kustlijn te versterken. Deze vinden plaats in
kleine secties langs de waterlijn tussen het Zwarte Pad en het Havenhoofd. In
zo’n vier maanden tijd zal ongeveer drie kilometer kustlijn worden bijgewerkt
waarbij uiteindelijk 700.000 kubieke meter zand uit de Noordzee wordt
opgespoten (zie Rijkswaterstaat kaart onderhoud voor de Hollandse kust). Daardoor is telkens een relatief klein strand, tot maximaal 200
meter, afgezet.
Sander Hanenberg, hoofd marketing en customer care bij The Hague &
Partners, zegt: "Er zijn recent onjuiste berichten in de media verschenen over
de maandenlange sluiting van dit prachtige Haagse strand. Wij willen graag
duidelijk maken dat Scheveningen volledig open is en klaar staat om bezoekers
te verwelkomen, op een heel klein stukje strand na.”
Hanenberg vervolgt: "We willen alle bezoekers uitnodigen om
Scheveningen te blijven ontdekken en te genieten van de prachtige nazomer. Het
strand is open, de mensen zijn gastvrij, en het avontuur wacht op je.”
Trefwoorden: Scheveningen, imago, marketing, pr, DMO
|
|
16/12/24
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
|
16/12/24
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
|
16/12/24
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
|
11/12/24
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
|
06/12/24
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
|
06/12/24
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
|
04/12/24
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
|
25/11/24
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|