Geplaatst op: 07-09-2023
Auteur: Marc Gerlings

Stip groeit met 40%

Stip groeit met 40%
Vernieuwde website Stip met veel aandacht voor Formule 1 en cruises. Foto: Stip reizen.

Stip Reizen viert dit jaar haar 15-jarig jubileum met een gloednieuwe website. Het jubilerende Stip Reizen heeft dit jaar een spectaculaire groei doorgemaakt, vooral op het gebied van cruisevakanties. Met partners wordt dat aanbod nog verder uitgebreid.

Daarnaast is het Formule 1-project naar Abu Dhabi een groot succes. Komende november brengt de reisorganisatie maar liefst 6.000 Oranjefans naar de laatste F1 race van het seizoen. De reisorganisatie voegt daarnaast rondreizen, fly drives, citytrips en in het najaar ook cruise-only pakketten toe aan haar portfolio.

Partner Traveltek 

Het huidige aanbod van zeecruises, Formule 1-reizen en zonvakanties breidt Stip Reizen op korte termijn fors uit met nieuwe producten. De reisorganisatie voegt rondreizen & fly drives binnen en buiten Europa, citytrips en in het najaar ook cruise-only pakketten toe. Hiervoor zijn ze een samenwerking aangegaan met het Engelse Traveltek, waardoor er toegang is tot meer dan 15.000 cruise-only opties.

Fred Verlinden, directeur van Stip Reizen, benadrukt het belang van deze uitbreiding: "Stip heeft een fantastisch en zeer succesvol jaar met 40% groei achter de rug en daarom is dit hét moment om ons aanbod uit te breiden en verder te investeren in onze producten. Dat doen we onder de vlag van Stip, maar ook via Corendon. De verkoop van de typisch Stip-producten via Corendon is voor beide partijen een waardevolle aanvulling."

De cruisevakanties van Stip Reizen hebben dit jaar spectaculair terrein gewonnen met een indrukwekkende groei van het aantal boekingen. Ook het Formule 1-project naar Abu Dhabi, dat plaatsvindt in november, is een groot succes met een groeiend aantal deelnemende Oranje fans. 

Nieuwe website en mobiele website 

Om de gasten en potentiële gasten nog beter van dienst te zijn, is vandaag de nieuwe website op het Corendon-platform gelanceerd www.stipreizen.nl. Daarnaast is ook een nieuwe mobiele website geïntroduceerd, zodat het nog eenvoudiger wordt om een reis te boeken.

In oktober viert Stip Reizen haar 15e verjaardag groots met meerdere consumentenacties zoals winacties van cruises naar Dubai en Formule 1-reizen. Ook organiseert Stip diverse scheepsbezoeken. Meer informatie hierover is binnenkort te vinden op de website www.stipreizen.nl en via de sociale media kanalen.

Trefwoorden: reizen, touroperator, Stip, Corendon, Traveltek

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

20/12/24
Tourism Alumni Get-together op de Vakantiebeurs 2025
Ben jij een afgestudeerde van Inholland, NHL Stenden, HZ University, Saxion of Breda University en heb je een passie voor de reisbranche? Dan nodigen we je van harte uit voor het Tourism Alumni Get-together op de Vakantiebeurs 2025.
20/12/24
Zeeuwse vrijetijdseconomie goed voor 3,4 miljard euro
Het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme heeft de totale economische waarde van de vrijetijdseconomie in Zeeland in kaart gebracht. In 2023 genereerde deze sector een omzet van maar liefst €3,4 miljard euro.
18/12/24
Exclusief voor leden
Booking.com niet eens met Consumentbond over 'onzindiensten'
Consumentenbond publiceerde op 16 december een veelbesproken onderzoek naar boekingssites in de reiswereld. De organisatie vond vaak hoge prijzen voor bagage en stoelreserveringen. Booking.com reageert op de bevindingen en is het niet eens met de conclusies van de Consumentenbond.
17/12/24
Stagevergoeding gaat niet mee met inflatie
Het aandeel studenten op het mbo en hbo dat een stagevergoeding krijgt is tussen 2015 en 2022 gestegen van 56% naar 65%. Tegelijkertijd zijn de gemiddelde vergoedingen niet volledig meegegroeid met de inflatie.
13/12/24
Scenarioplanning: theorie, methodes en toepassing
Altijd al meer willen weten van scenarioplanning? Lees van het boek “Scenario Planning and Tourism Futures. Theory Building, Methodologies and Case Studies”. Geschreven door Albert Postma, Stefan Hartman en Ian Yeoman van het European Tourism Futures Institute (ETFI) van NHL Stenden.
03/12/24
Exclusief voor leden
235.000 toeristische banen in Vlaanderen
In 2023 was de toeristische sector in het Vlaamse Gewest goed voor 235.481 arbeidsplaatsen. Dat komt...
29/11/24
Onderzoek naar gevolgen ravijnjaar voor toerisme en recreatie van start
Wat betekent het zogenaamde ravijnjaar 2026 voor Nederlandse gemeenten op beleidsterrein toerisme en recreatie? Dat gaat Leisurebrains samen met Markteffect onderzoeken. Zij doen daartoe een oproep aan wethouders en beleidsmedewerker bij gemeenten.
29/11/24
Acceleratieprogramma voor innovatie zakelijke evenementen van start
Het Acceleratie Programma van het EU-gefinancierde project ‘BEFuture’ heeft 30.000 euro per project beschikbaar voor Nederlandse innovaties die de technologische en duurzame transitie in de zakelijke evenementen sector ondersteunen.