Corendon nieuwe sponsor veldrijden
Teampresentatie Crelan-Corendon. Foto: Corendon. Deze namiddag werd in het Amsterdams
Corendon Village Hotel het veldritteam Crelan-Corendon voorgesteld. De
Nederlandse reisorganisatie wordt tweede naamsponsor voor drie seizoenen en de
ploeg wordt zowel bij de mannen als de vrouwen versterkt.
Laurens Sweeck, vorige winter nog
eindwinnaar van de Wereldbeker, en drievoudig wereldkampioene Sanne Cant
blijven de speerpunten. Met onder meer Toon Vandebosch en Witse Meeussen bij de
mannen en met Inge van der Heijden bij de vrouwen krijgt het team een extra
kwaliteitsinjectie.
"We mikken op versterking in de
breedte, maar tezelfdertijd richten we onze pijlen op de jeugd", klinkt
het vanuit het teammanagement. "Crelan-Corendon wil immers meer zijn dan
een team rond onze toppers Laurens Sweeck en Sanne Cant. Dat is wat onze beide
hoofdpartners verdienen. Zowel Crelan als Corendon zijn bedrijven die garant
staan voor continuïteit in deze sport. Crelan beleeft al meer dan vijftien jaar
hoogdagen in het veld, Corendon maakte van 2014 tot en met 2019 al deel uit van
onze structuur. Zoveel loyaliteit verdient respect, dus denken we ook al aan
opvolging."
"Corendon is geen nieuwkomer in de
wereld van sportsponsoring en daarom zijn wij erg verheugd over deze
gloednieuwe samenwerking. In het verleden waren wij trotse sponsors van diverse
sportteams, in schaatsen, honkbal én de wielersport. Sport heeft het unieke
vermogen om mensen samen te brengen en een gevoel van eenheid te creëren. Bij
Corendon omarmen we dat gevoel, het is de kern van wie we zijn," aldus
Atilay Uslu, oprichter van Corendon.
"Door het sponsoren van een team dat uitblinkt in de populaire, typisch
Belgische veldritsport, willen we onze naamsbekendheid bij de Belgische klanten
vergroten. De keuze voor dit team was snel gemaakt; we zijn ervan overtuigd dat
dit team, met hun diverse renners en gedreven leiderschap, een zeer succesvol
seizoen tegemoet gaat."
Trefwoorden: sport, touroperator, veldrijden, wielrennen, marketing
|
|
28/11/24
Center Parcs Europe heeft het SDG Pioneer-certificaat van de Verenigde Naties ontvangen voor de 29 Europese parken. Een belangrijke stap voor de duurzame ontwikkeling van deze keten.
|
28/11/24
Bij Kinepolis Leidschendam krijg je vanaf 4 december niet alleen een film in perfecte projectie en ultiem geluid, maar lig je zelfs goed.
|
28/11/24
Uit de cijfers van branchevereniging Kampeer & Caravan Industrie (KCI) en databureau VWE blijkt dat er nu 200.000 campers zijn geregistreerd in Nederland.
|
26/11/24
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
|
26/11/24
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
|
25/11/24
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
|
25/11/24
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
|
25/11/24
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
|
|
29/11/24 t/m 30-11-24
Op 29 en 30 november wordt in de Utrechtse jaarbeurs de BuitenlandBeurs georganiseerd. Dit evenement...
|
03/12/24
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...
|
|