Geplaatst op: 13-09-2023
Auteur: Marc Gerlings

Corendon nieuwe sponsor veldrijden

Corendon nieuwe sponsor veldrijden
Teampresentatie Crelan-Corendon. Foto: Corendon.

Deze namiddag werd in het Amsterdams Corendon Village Hotel het veldritteam Crelan-Corendon voorgesteld. De Nederlandse reisorganisatie wordt tweede naamsponsor voor drie seizoenen en de ploeg wordt zowel bij de mannen als de vrouwen versterkt.

Laurens Sweeck, vorige winter nog eindwinnaar van de Wereldbeker, en drievoudig wereldkampioene Sanne Cant blijven de speerpunten. Met onder meer Toon Vandebosch en Witse Meeussen bij de mannen en met Inge van der Heijden bij de vrouwen krijgt het team een extra kwaliteitsinjectie.

"We mikken op versterking in de breedte, maar tezelfdertijd richten we onze pijlen op de jeugd", klinkt het vanuit het teammanagement. "Crelan-Corendon wil immers meer zijn dan een team rond onze toppers Laurens Sweeck en Sanne Cant. Dat is wat onze beide hoofdpartners verdienen. Zowel Crelan als Corendon zijn bedrijven die garant staan voor continuïteit in deze sport. Crelan beleeft al meer dan vijftien jaar hoogdagen in het veld, Corendon maakte van 2014 tot en met 2019 al deel uit van onze structuur. Zoveel loyaliteit verdient respect, dus denken we ook al aan opvolging."

"Corendon is geen nieuwkomer in de wereld van sportsponsoring en daarom zijn wij erg verheugd over deze gloednieuwe samenwerking. In het verleden waren wij trotse sponsors van diverse sportteams, in schaatsen, honkbal én de wielersport. Sport heeft het unieke vermogen om mensen samen te brengen en een gevoel van eenheid te creëren. Bij Corendon omarmen we dat gevoel, het is de kern van wie we zijn," aldus Atilay Uslu, oprichter van Corendon. 

"Door het sponsoren van een team dat uitblinkt in de populaire, typisch Belgische veldritsport, willen we onze naamsbekendheid bij de Belgische klanten vergroten. De keuze voor dit team was snel gemaakt; we zijn ervan overtuigd dat dit team, met hun diverse renners en gedreven leiderschap, een zeer succesvol seizoen tegemoet gaat."

Trefwoorden: sport, touroperator, veldrijden, wielrennen, marketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

31/12/24
Exclusief voor leden
Vakanties van Nederlanders in de kerst- en nieuwjaarsperiode: de feiten
Hoe gaan Nederlanders in de kerst- en nieuwjaarsperiode op vakantie? Waar gaan ze naar toe en met wie? Hamvraag is of we in meerderheid gaan skiën. Het CBS zocht dat uit.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
23/12/24
Daglichtoplossingen voor hotels en conferentiecentra
Het benutten van daglicht in hotels en conferentiecentra biedt veel voordelen. Het maakt gemeenschappelijke ruimtes aantrekkelijker en zorgt ervoor dat gasten zich prettiger voelen.
23/12/24
Hoe kom je aan het geld om te investeren in je bedrijf
Ondernemen doe je om geld te verdienen, maar om goed te kunnen ondernemen, heb je ook geld nodig. De...
23/12/24
Terugblik op de grootste editie van Recreatie Vakbeurs 2024
De afgelopen editie van Recreatie Vakbeurs was onvergetelijk: meer dan 8.000 bezoekers, ruim 340 exposanten en een overvloed aan inspiratie, innovaties en waardevolle ontmoetingen. Een maand later blikken we terug op wat deze editie zo bijzonder maakte.
18/12/24
Laag vpb-tarief niet effectief voor mkb-bedrijven
Het lage tarief in de vennootschapsbelasting (vpb) is niet geschikt om het midden- en kleinbedrijf (mkb) te ondersteunen. De voordelen komen bij niet-mkb bedrijven terecht, meldt CPB. Het grootste deel van de bedrijven in toerisme en recreatie zijn mkb-bedrijven.
12/12/24
Exclusief voor leden
Beste leerbedrijf recreatie in 2024 Hof van Saksen
Woensdag 11 december zijn tijdens De Dag van de Recreatie op Circuit Zandvoort de winnaars van de recreatieverkiezingen feestelijk bekendgemaakt. Het beste leerbedrijf is Hof van Saksen.
10/12/24
Lancering broodje Utrechtse Heuvelrug: Een smakelijke stap naar duurzaamheid
De Utrechtse Heuvelrug heeft er een smakelijk nieuw product bij: het broodje Utrechtse Heuvelrug. Het broodje is eerlijk geprijsd bestaat volledig uit lokale producten van natuurlijke landbouw op de Utrechtse Heuvelrug.