Geplaatst op: 13-09-2023
Auteur: Marc Gerlings

Corendon nieuwe sponsor veldrijden

Corendon nieuwe sponsor veldrijden
Teampresentatie Crelan-Corendon. Foto: Corendon.

Deze namiddag werd in het Amsterdams Corendon Village Hotel het veldritteam Crelan-Corendon voorgesteld. De Nederlandse reisorganisatie wordt tweede naamsponsor voor drie seizoenen en de ploeg wordt zowel bij de mannen als de vrouwen versterkt.

Laurens Sweeck, vorige winter nog eindwinnaar van de Wereldbeker, en drievoudig wereldkampioene Sanne Cant blijven de speerpunten. Met onder meer Toon Vandebosch en Witse Meeussen bij de mannen en met Inge van der Heijden bij de vrouwen krijgt het team een extra kwaliteitsinjectie.

"We mikken op versterking in de breedte, maar tezelfdertijd richten we onze pijlen op de jeugd", klinkt het vanuit het teammanagement. "Crelan-Corendon wil immers meer zijn dan een team rond onze toppers Laurens Sweeck en Sanne Cant. Dat is wat onze beide hoofdpartners verdienen. Zowel Crelan als Corendon zijn bedrijven die garant staan voor continuïteit in deze sport. Crelan beleeft al meer dan vijftien jaar hoogdagen in het veld, Corendon maakte van 2014 tot en met 2019 al deel uit van onze structuur. Zoveel loyaliteit verdient respect, dus denken we ook al aan opvolging."

"Corendon is geen nieuwkomer in de wereld van sportsponsoring en daarom zijn wij erg verheugd over deze gloednieuwe samenwerking. In het verleden waren wij trotse sponsors van diverse sportteams, in schaatsen, honkbal én de wielersport. Sport heeft het unieke vermogen om mensen samen te brengen en een gevoel van eenheid te creëren. Bij Corendon omarmen we dat gevoel, het is de kern van wie we zijn," aldus Atilay Uslu, oprichter van Corendon. 

"Door het sponsoren van een team dat uitblinkt in de populaire, typisch Belgische veldritsport, willen we onze naamsbekendheid bij de Belgische klanten vergroten. De keuze voor dit team was snel gemaakt; we zijn ervan overtuigd dat dit team, met hun diverse renners en gedreven leiderschap, een zeer succesvol seizoen tegemoet gaat."

Trefwoorden: sport, touroperator, veldrijden, wielrennen, marketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.