SnowWorld opent vestiging in Antwerpen
SnowWorld, de marktleider op gebied van indoor sneeuwbanen, is voornemens om de
Antwerpse skipiste 'Aspen' over te nemen en om te dopen naar SnowWorld
Antwerpen.
Vorig jaar werd Aspen al onderdeel van Alychlo, het investeringsvehicel van
Marc Coucke, waar ook SnowWorld onderdeel van is. Dankzij de overname komt het
totaal aantal indoor sneeuwbanen onder SnowWorld-vlag op 8 te liggen, verspreid
over vier landen. SnowWorld ontvangt jaarlijks naar eigen opgave rond de 4 miljoen gasten.
In Nederland zijn vijf sites te vinden, waaronder het onder Belgen bekende
Landgraaf, Rucphen en Terneuzen. Daarnaast biedt het bedrijf sneeuwplezier in
Frankrijk en Duitsland. "Met de toevoeging van een site in België zetten
we een belangrijke stap in de geografische spreiding van onze organisatie. Wij
willen wintersport bereikbaar maken voor zo veel mogelijk mensen en dankzij
SnowWorld Antwerpen kunnen we dat nog beter waarmaken.", aldus Wim
Hubrechtsen, CEO van SnowWorld.
Vaste bezoekers van Aspen kunnen komende winter blijven vertrouwen op de
hoogwaardige skilessen en winterse gerechten in het restaurant. "Dankzij
het schaalvoordeel dat wij als groep kunnen bieden, hopen we nog meer bezoekers
enthousiast te maken voor sneeuwpret", vervolgt Hubrechtsen. "We
heten iedereen alvast welkom in het skigebied van hier." Vanaf 1 oktober
kunnen bezoekers Aspen vinden onder een nieuwe vlag. Verplichtingen die Aspen
is aangegaan in het verleden zullen worden voortgezet, zoals verkochte
toegangstickets en abonnementen.
Trefwoorden: attractie, SnowWorld, indoor
|
|
26/11/24
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
|
26/11/24
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
|
25/11/24
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
|
25/11/24
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
|
25/11/24
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
|
25/11/24
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
|
22/11/24
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
|
22/11/24
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.
|
|
28/11/24
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
|
03/12/24
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...
|
|