SnowWorld opent vestiging in Antwerpen
SnowWorld, de marktleider op gebied van indoor sneeuwbanen, is voornemens om de
Antwerpse skipiste 'Aspen' over te nemen en om te dopen naar SnowWorld
Antwerpen.
Vorig jaar werd Aspen al onderdeel van Alychlo, het investeringsvehicel van
Marc Coucke, waar ook SnowWorld onderdeel van is. Dankzij de overname komt het
totaal aantal indoor sneeuwbanen onder SnowWorld-vlag op 8 te liggen, verspreid
over vier landen. SnowWorld ontvangt jaarlijks naar eigen opgave rond de 4 miljoen gasten.
In Nederland zijn vijf sites te vinden, waaronder het onder Belgen bekende
Landgraaf, Rucphen en Terneuzen. Daarnaast biedt het bedrijf sneeuwplezier in
Frankrijk en Duitsland. "Met de toevoeging van een site in België zetten
we een belangrijke stap in de geografische spreiding van onze organisatie. Wij
willen wintersport bereikbaar maken voor zo veel mogelijk mensen en dankzij
SnowWorld Antwerpen kunnen we dat nog beter waarmaken.", aldus Wim
Hubrechtsen, CEO van SnowWorld.
Vaste bezoekers van Aspen kunnen komende winter blijven vertrouwen op de
hoogwaardige skilessen en winterse gerechten in het restaurant. "Dankzij
het schaalvoordeel dat wij als groep kunnen bieden, hopen we nog meer bezoekers
enthousiast te maken voor sneeuwpret", vervolgt Hubrechtsen. "We
heten iedereen alvast welkom in het skigebied van hier." Vanaf 1 oktober
kunnen bezoekers Aspen vinden onder een nieuwe vlag. Verplichtingen die Aspen
is aangegaan in het verleden zullen worden voortgezet, zoals verkochte
toegangstickets en abonnementen.
Trefwoorden: attractie, SnowWorld, indoor
|
|
16/12/24
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
|
16/12/24
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
|
16/12/24
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
|
11/12/24
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
|
06/12/24
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
|
06/12/24
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
|
04/12/24
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
|
25/11/24
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|