SnowWorld opent vestiging in Antwerpen
SnowWorld, de marktleider op gebied van indoor sneeuwbanen, is voornemens om de
Antwerpse skipiste 'Aspen' over te nemen en om te dopen naar SnowWorld
Antwerpen.
Vorig jaar werd Aspen al onderdeel van Alychlo, het investeringsvehicel van
Marc Coucke, waar ook SnowWorld onderdeel van is. Dankzij de overname komt het
totaal aantal indoor sneeuwbanen onder SnowWorld-vlag op 8 te liggen, verspreid
over vier landen. SnowWorld ontvangt jaarlijks naar eigen opgave rond de 4 miljoen gasten.
In Nederland zijn vijf sites te vinden, waaronder het onder Belgen bekende
Landgraaf, Rucphen en Terneuzen. Daarnaast biedt het bedrijf sneeuwplezier in
Frankrijk en Duitsland. "Met de toevoeging van een site in België zetten
we een belangrijke stap in de geografische spreiding van onze organisatie. Wij
willen wintersport bereikbaar maken voor zo veel mogelijk mensen en dankzij
SnowWorld Antwerpen kunnen we dat nog beter waarmaken.", aldus Wim
Hubrechtsen, CEO van SnowWorld.
Vaste bezoekers van Aspen kunnen komende winter blijven vertrouwen op de
hoogwaardige skilessen en winterse gerechten in het restaurant. "Dankzij
het schaalvoordeel dat wij als groep kunnen bieden, hopen we nog meer bezoekers
enthousiast te maken voor sneeuwpret", vervolgt Hubrechtsen. "We
heten iedereen alvast welkom in het skigebied van hier." Vanaf 1 oktober
kunnen bezoekers Aspen vinden onder een nieuwe vlag. Verplichtingen die Aspen
is aangegaan in het verleden zullen worden voortgezet, zoals verkochte
toegangstickets en abonnementen.
Trefwoorden: attractie, SnowWorld, indoor
|
|
08/01/25
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
11/12/24
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
|
20/11/24
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
|
07/11/24
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
|
04/11/24
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
|
29/10/24
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
|
28/10/24
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, heeft op 27 oktober de eerste zilveren herdenkingsmunt vo...
|
|
11/03/25
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...
|
20/03/25
Op donderdag 20 maart 2025 organiseert NRIT in samenwerking met de opleidingen Tourism Management we...
|
|