SnowWorld opent vestiging in Antwerpen
SnowWorld, de marktleider op gebied van indoor sneeuwbanen, is voornemens om de
Antwerpse skipiste 'Aspen' over te nemen en om te dopen naar SnowWorld
Antwerpen.
Vorig jaar werd Aspen al onderdeel van Alychlo, het investeringsvehicel van
Marc Coucke, waar ook SnowWorld onderdeel van is. Dankzij de overname komt het
totaal aantal indoor sneeuwbanen onder SnowWorld-vlag op 8 te liggen, verspreid
over vier landen. SnowWorld ontvangt jaarlijks naar eigen opgave rond de 4 miljoen gasten.
In Nederland zijn vijf sites te vinden, waaronder het onder Belgen bekende
Landgraaf, Rucphen en Terneuzen. Daarnaast biedt het bedrijf sneeuwplezier in
Frankrijk en Duitsland. "Met de toevoeging van een site in België zetten
we een belangrijke stap in de geografische spreiding van onze organisatie. Wij
willen wintersport bereikbaar maken voor zo veel mogelijk mensen en dankzij
SnowWorld Antwerpen kunnen we dat nog beter waarmaken.", aldus Wim
Hubrechtsen, CEO van SnowWorld.
Vaste bezoekers van Aspen kunnen komende winter blijven vertrouwen op de
hoogwaardige skilessen en winterse gerechten in het restaurant. "Dankzij
het schaalvoordeel dat wij als groep kunnen bieden, hopen we nog meer bezoekers
enthousiast te maken voor sneeuwpret", vervolgt Hubrechtsen. "We
heten iedereen alvast welkom in het skigebied van hier." Vanaf 1 oktober
kunnen bezoekers Aspen vinden onder een nieuwe vlag. Verplichtingen die Aspen
is aangegaan in het verleden zullen worden voortgezet, zoals verkochte
toegangstickets en abonnementen.
Trefwoorden: attractie, SnowWorld, indoor
|
|
19/11/24
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).
|
19/11/24
Bouwbedrijf Heijmans en Eindhoven Airport hebben een aannemingsovereenkomst getekend voor de uitbreiding van de terminal. Deze uitbreiding zal passagiers van de Brabantse luchthaven extra ruimte, comfort en beleving bieden, wat een belangrijke kwaliteitsimpuls voor de luchthaven betekent
|
15/11/24
Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.
|
15/11/24
Reisorganisatie Better Places heeft haar Impactrapport over 2023 gepubliceerd en meldt trots de resultaten. De reisorganisatie is een voorbeeld voor anderen en loopt mijlenver voorop in de transitie. Ze minimaliseren de negatieve impact en vergroten de positieve.
|
15/11/24
Noordelijk Nederland is zeer ontstemd over de uitkomsten van het Bestuurlijk Overleg over mobiliteit tussen Rijk en regio van afgelopen woensdag 6 november. Twee belangrijke spoorlijnen voor het noorden gaan niet van start.
|
08/11/24
Uit een nieuw onderzoek van Motivaction, uitgevoerd in opdracht van Milieu Centraal en Natuur & Milieu, blijkt dat 4 op de 10 reizigers de klimaatimpact van verre vliegreizen onderschatten. Om reizigers bewust te maken van deze impact en gedragsverandering te stimuleren, lanceren Milieu Centraal en Natuur & Milieu vandaag de online campagne ‘Op vakantie? Denk dichtbij’.
|
08/11/24
In het derde kwartaal van 2024 reisden 21,6 miljoen passagiers van en naar de vijf belangrijkste Nederlandse luchthavens. Dit is bijna 4% meer dan in hetzelfde kwartaal van 2023. Waar reisden al die passagiers naar toe?
|
07/11/24
Het aantal fietsen, brom/snorfietsen en motoren in ons land blijft gestaag groeien. Nu al tot een park van inmiddels 26,2 miljoen tweewielers
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|