Belangstelling voor failliet Vacansoleil
Het proces om te komen tot een doorstart van Vacansoleil na het faillissement
is begonnen. Er hebben zich vele geïnteresseerde partijen gemeld bij de
curatoren Ben Arends en Lodewijk Hox.
Met de gasten die op vakantie zijn of op korte termijn vertrekken is inmiddels
contact geweest. Ook is er met de verschillende campinghouders in Europa
gesproken. Vacansoleil ervaart veel steun van klanten en de campinghouders. In
het afgelopen weekend en in de komende dagen werken de curatoren in nauwe
samenwerking met de medewerkers van Vacansoleil aan een nieuwe toekomst voor de
reisorganisatie. Het proces om geïnteresseerden inzicht te geven in de onderneming
is van start gegaan.
"De grote belangstelling voor Vacansoleil sterkt ons allemaal in de overtuiging
dat er een vervolg mogelijk is”, zegt curator Lodewijk Hox. "Vacansoleil is een
erg sterk merk en ook internationaal wordt dat onderkend. Campinghouders willen
ook graag dat Vacansoleil een doorstart kan maken, want ze weten dat ze
jaarlijks veel campinggasten via Vacansoleil kunnen ontvangen.”
"Hier ervaren we de wens van campinghouders om de samenwerking met Vacansoleil
voort te zetten. In dit contact merken we dat Vacansoleil echt marktleider is
in Europa op het vlak van campingvakanties. Voor ons is dat een belangrijke
boodschap voor de partijen die met deze onderneming door willen gaan”, aldus
Hox.
Medewerkers van Vacansoleil zijn verrast door de vele steunbetuigingen van
klanten. Curator Arends: "Ontzettend bemoedigend voor de Vacansoleil
medewerkers die ook in deze lastige tijden keihard werken om waar mogelijk de
campinggasten te ondersteunen”.
Trefwoorden: Vacansoleil, failliet, management
|
|
26/11/24
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
|
26/11/24
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
|
19/11/24
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).
|
19/11/24
Bouwbedrijf Heijmans en Eindhoven Airport hebben een aannemingsovereenkomst getekend voor de uitbreiding van de terminal. Deze uitbreiding zal passagiers van de Brabantse luchthaven extra ruimte, comfort en beleving bieden, wat een belangrijke kwaliteitsimpuls voor de luchthaven betekent
|
15/11/24
Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.
|
15/11/24
Reisorganisatie Better Places heeft haar Impactrapport over 2023 gepubliceerd en meldt trots de resultaten. De reisorganisatie is een voorbeeld voor anderen en loopt mijlenver voorop in de transitie. Ze minimaliseren de negatieve impact en vergroten de positieve.
|
15/11/24
Noordelijk Nederland is zeer ontstemd over de uitkomsten van het Bestuurlijk Overleg over mobiliteit tussen Rijk en regio van afgelopen woensdag 6 november. Twee belangrijke spoorlijnen voor het noorden gaan niet van start.
|
08/11/24
Uit een nieuw onderzoek van Motivaction, uitgevoerd in opdracht van Milieu Centraal en Natuur & Milieu, blijkt dat 4 op de 10 reizigers de klimaatimpact van verre vliegreizen onderschatten. Om reizigers bewust te maken van deze impact en gedragsverandering te stimuleren, lanceren Milieu Centraal en Natuur & Milieu vandaag de online campagne ‘Op vakantie? Denk dichtbij’.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|