Geplaatst op: 06-10-2023
Auteur: Marc Gerlings

Limburg Marketing stapt over naar destinatie managementorganisatie

Limburg Marketing stapt over naar destinatie managementorganisatie
Cyriel Hendrix. Foto: Limburg Marketing.

Per 1 oktober 2023 is Cyriel Hendrix aangesteld als Strategisch Marketingmanager bij dmo Limburg Marketing.


Geboren en getogen in Roermond en momenteel woonachtig in Beesel brengt Cyriel veel kennis en ervaring met zich mee naar zijn nieuwe rol. Voorafgaand aan zijn werkzaamheden bij Limburg Marketing heeft hij uitgebreide ervaring opgedaan in diverse sectoren, waaronder media, IT en Agrofood. Daarnaast is hij diverse jaren actief geweest als zelfstandig ondernemers op het gebied van strategische marketing.


In zijn rol als Strategisch Marketingmanager zal Cyriel medeverantwoordelijk zijn voor het vormgeven, inrichten en aansturen van de organisatie om de strategische doelen te bereiken. Een van de belangrijkste focuspunten van zijn werkzaamheden is de ontwikkeling van Limburg Marketing naar een Destinatie Management Organisatie.


Cyriel: "Ik ben enthousiast over deze functie, niet alleen omdat ik mijn kennis en ervaring kan inzetten om onze organisatie te laten groeien, maar ook dat ik een bijdrage mag leveren aan de ontwikkeling van de regio waarin ik zelf woon. Vrijetijdseconomie speelt een grote rol in werkgelegenheid, welvaart en leefbaarheid in de omgeving. Een mooie uitdaging om de regio nog meer op de kaart te zetten en hier samen met ons team, gemeenten, ondernemers en andere betrokkenen aan te werken.”

Trefwoorden: dmo, destinatie, management, strategie

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

29/11/24
Acceleratieprogramma voor innovatie zakelijke evenementen van start
Het Acceleratie Programma van het EU-gefinancierde project ‘BEFuture’ heeft 30.000 euro per project beschikbaar voor Nederlandse innovaties die de technologische en duurzame transitie in de zakelijke evenementen sector ondersteunen.
19/11/24
Leiden Convention Bureau lanceert Leiden Booking Service
Congresdeelnemers kunnen via Leiden Booking Service eenvoudig en zonder verborgen kosten hotelkamers reserveren.
06/11/24
Exclusief voor leden
Hotelplatform Mews snelst groeiende bedrijf van Nederland
Het hotelplatform Mews heeft de Golden Scaler Award gewonnen tijdens de jaarlijkse Top 250 Awards-ceremonie. Deze prijs betekent dat Mews als het snelst groeiende bedrijf van Nederland wordt gezien.
15/10/24
Brabanthallen voegt nog meer variatie in ruimtes toe met nieuwe gebieden De Hertog en Bosch Congreszalen
Na een grote verbouwing neemt de evenementenlocatie twee compleet vernieuwde gebieden in gebruik.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
11/10/24
Exclusief voor leden
Zakelijk toerisme veert na pandemie eindelijk terug
De World Travel & Tourism Council (WTTC) verwacht dat zakenreizen dit jaar de pre-pandemieniveaus zullen overtreffen, sneller dan eerder voorspeld, goed voor een record van 1,5 biljoen dollar aan bestedingen.
10/10/24
Friesland versterkt positie als duurzame congresbestemming
Tijdens een netwerkevent presenteerde Friesland Convention Partners hun nieuwe magazine dat Friesland positioneert als dé duurzame congresbestemming.
04/09/24
Exclusief voor leden
Weer drie edities grote techniekbeurs naar Utrecht
Beurscomplex Koninklijke Jaarbeurs en FPT-VIMAG melden dat zij hun samenwerking rondom TechniShow verlengen met minimaal drie nieuwe edities.