Geplaatst op: 06-10-2023
Auteur: Marc Gerlings

Limburg Marketing stapt over naar destinatie managementorganisatie

Limburg Marketing stapt over naar destinatie managementorganisatie
Cyriel Hendrix. Foto: Limburg Marketing.

Per 1 oktober 2023 is Cyriel Hendrix aangesteld als Strategisch Marketingmanager bij dmo Limburg Marketing.


Geboren en getogen in Roermond en momenteel woonachtig in Beesel brengt Cyriel veel kennis en ervaring met zich mee naar zijn nieuwe rol. Voorafgaand aan zijn werkzaamheden bij Limburg Marketing heeft hij uitgebreide ervaring opgedaan in diverse sectoren, waaronder media, IT en Agrofood. Daarnaast is hij diverse jaren actief geweest als zelfstandig ondernemers op het gebied van strategische marketing.


In zijn rol als Strategisch Marketingmanager zal Cyriel medeverantwoordelijk zijn voor het vormgeven, inrichten en aansturen van de organisatie om de strategische doelen te bereiken. Een van de belangrijkste focuspunten van zijn werkzaamheden is de ontwikkeling van Limburg Marketing naar een Destinatie Management Organisatie.


Cyriel: "Ik ben enthousiast over deze functie, niet alleen omdat ik mijn kennis en ervaring kan inzetten om onze organisatie te laten groeien, maar ook dat ik een bijdrage mag leveren aan de ontwikkeling van de regio waarin ik zelf woon. Vrijetijdseconomie speelt een grote rol in werkgelegenheid, welvaart en leefbaarheid in de omgeving. Een mooie uitdaging om de regio nog meer op de kaart te zetten en hier samen met ons team, gemeenten, ondernemers en andere betrokkenen aan te werken.”

Trefwoorden: dmo, destinatie, management, strategie

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/01/25
Winnaars Parkvakanties Awards 2025 bekendgemaakt
Bezoekers van recreatieplatform Parkvakanties heeft gestemd. Landal GreenParks en Resort Hof van Saksen kregen de meeste prijzen.
16/01/25
Gelderland trekt bijna 5 miljoen verblijfgasten in 2024
Stijging van 5,4% van gasten die minstens één macht in Gelderland verbleven. Het dagtoerisme groeide 13% bij attracties.
16/01/25
Meer dan de helft van Nederlandse wintersporters vindt wintersportervaring onvervangbaar, zelfs met minder sneeuw
Meer dan zeven op de tien Nederlandse wintersporters zeggen dat wintersport voor hen niet alleen om sneeuw draait maar vooral om de fijne sfeer en het gevoel van vrijheid.
09/01/25
Exclusief voor leden
56% vakantiegangers blij met vakantie zonder planning
Tijdens de Vakantiebeurs 2025 komt touroperator Sunweb met onderzoek naar motieven en gedrag voor en tijdens vakantie. Wat blijkt, "reizen is vaak een vlucht van de dagelijkse verantwoordelijkheden." Plus millennials voelen zich vaak schuldig over dat geluier tijdens vakantie.
08/01/25
Horeca van herstel naar crisis: aantal faillissementen piekt in 2025
De Nederlandse restaurantbranche dreigt in 2025 een recordaantal van 450 failissementen te bereiken, blijkt uit een analyse van ABN AMRO en Hotelschool The Hague.
08/01/25
Zomervakantie 2025: Dit zijn de trends
Onderzoeken van TUI resulteren in een vijftal trends en een overzicht van de meest geboekte bestemmingen op dit moment.
08/01/25
Exclusief voor leden
8% meer reizigers voor Schiphol in 2024
In 2024 reisden 66,8 miljoen reizigers met het vliegtuig van, via of naar luchthaven Schiphol. Dat is een toename van 8% ten opzichte van 2023.
07/01/25
FNV organiseert Expertmeeting Kankerverwekkende Vliegtuiguitstoot
Vakbond FNV houdt op vrijdag 10 januari een expertmeeting over de gevaren van kankerverwekkende vliegtuiguitstoot voor de medewerkers op Schiphol. Onderzoek is noodzakelijk, meldt de vakbond.