Geplaatst op: 06-10-2023
Auteur: Marc Gerlings

Limburg Marketing stapt over naar destinatie managementorganisatie

Limburg Marketing stapt over naar destinatie managementorganisatie
Cyriel Hendrix. Foto: Limburg Marketing.

Per 1 oktober 2023 is Cyriel Hendrix aangesteld als Strategisch Marketingmanager bij dmo Limburg Marketing.


Geboren en getogen in Roermond en momenteel woonachtig in Beesel brengt Cyriel veel kennis en ervaring met zich mee naar zijn nieuwe rol. Voorafgaand aan zijn werkzaamheden bij Limburg Marketing heeft hij uitgebreide ervaring opgedaan in diverse sectoren, waaronder media, IT en Agrofood. Daarnaast is hij diverse jaren actief geweest als zelfstandig ondernemers op het gebied van strategische marketing.


In zijn rol als Strategisch Marketingmanager zal Cyriel medeverantwoordelijk zijn voor het vormgeven, inrichten en aansturen van de organisatie om de strategische doelen te bereiken. Een van de belangrijkste focuspunten van zijn werkzaamheden is de ontwikkeling van Limburg Marketing naar een Destinatie Management Organisatie.


Cyriel: "Ik ben enthousiast over deze functie, niet alleen omdat ik mijn kennis en ervaring kan inzetten om onze organisatie te laten groeien, maar ook dat ik een bijdrage mag leveren aan de ontwikkeling van de regio waarin ik zelf woon. Vrijetijdseconomie speelt een grote rol in werkgelegenheid, welvaart en leefbaarheid in de omgeving. Een mooie uitdaging om de regio nog meer op de kaart te zetten en hier samen met ons team, gemeenten, ondernemers en andere betrokkenen aan te werken.”

Trefwoorden: dmo, destinatie, management, strategie

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

10/01/25
Wie wil de stalen dino van DierenPark Amersfoort?
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
10/01/25
ChaletsPlus schenkt kerstkaartenbudget aan Stichting Het Buitenhof
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.