Geplaatst op: 06-10-2023
Auteur: Marc Gerlings

Limburg Marketing stapt over naar destinatie managementorganisatie

Limburg Marketing stapt over naar destinatie managementorganisatie
Cyriel Hendrix. Foto: Limburg Marketing.

Per 1 oktober 2023 is Cyriel Hendrix aangesteld als Strategisch Marketingmanager bij dmo Limburg Marketing.


Geboren en getogen in Roermond en momenteel woonachtig in Beesel brengt Cyriel veel kennis en ervaring met zich mee naar zijn nieuwe rol. Voorafgaand aan zijn werkzaamheden bij Limburg Marketing heeft hij uitgebreide ervaring opgedaan in diverse sectoren, waaronder media, IT en Agrofood. Daarnaast is hij diverse jaren actief geweest als zelfstandig ondernemers op het gebied van strategische marketing.


In zijn rol als Strategisch Marketingmanager zal Cyriel medeverantwoordelijk zijn voor het vormgeven, inrichten en aansturen van de organisatie om de strategische doelen te bereiken. Een van de belangrijkste focuspunten van zijn werkzaamheden is de ontwikkeling van Limburg Marketing naar een Destinatie Management Organisatie.


Cyriel: "Ik ben enthousiast over deze functie, niet alleen omdat ik mijn kennis en ervaring kan inzetten om onze organisatie te laten groeien, maar ook dat ik een bijdrage mag leveren aan de ontwikkeling van de regio waarin ik zelf woon. Vrijetijdseconomie speelt een grote rol in werkgelegenheid, welvaart en leefbaarheid in de omgeving. Een mooie uitdaging om de regio nog meer op de kaart te zetten en hier samen met ons team, gemeenten, ondernemers en andere betrokkenen aan te werken.”

Trefwoorden: dmo, destinatie, management, strategie

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
28/10/24
Halsema slaat eerste munt Amsterdam 750 jaar
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, heeft op 27 oktober de eerste zilveren herdenkingsmunt vo...
25/10/24
Strategische agenda stedelijk toerisme
Het Lectorenplatform en Expertisenetwerk Sustainable Urban Tourism (ENSUT) hebben hun strategische agenda Urban Tourism: A Call to Action gepresenteerd. Deze onderzoeksagenda heeft als doel om het begrip van (transformative) urban tourism te verdiepen en de samenwerking tussen alle betrokken partijen te stimuleren en te faciliteren.