Leiden Convention Bureau (LCB) heeft een nieuwe editie van de Congresfilm
uitgebracht. Met deze Congresfilm wil het LCB congresorganisatoren inspireren
en hen verleiden hun event in Leiden te organiseren.
Ook de congresbrochure is vernieuwd. Deze brochure wordt iedere twee jaar
actueel gemaakt. Tegelijkertijd zet Leiden ook meer in op de New Dutch aanpak. ‘Met
de beweging New Dutch laten we samen met het NBTC en de Rijksdienst voor
Ondernemend Nederland een hele andere kant van Nederland zien. Als aanvulling
op waar we al om herkend worden. De rijke historie van Leiden, is de bodem
geweest voor baanbrekende ontdekkingen in het Leiden van nu. Van innovaties op
het Leiden Bio Science Park tot pilots en onderzoeken van Universiteit Leiden
en LUMC. Juist die verhalen gaan we (inter)nationaal vertellen met ‘That’s New
Dutch’,’ meldt Leiden Marketing.
Megaster Robbie Williams wordt Feel-Good-Ambassadeur van het nieuwe cruiseschip Mein Schiff Relax. TUI Cruises gaat een meerjarig partnerschap aan met de bekende artiest voor Mein Schiff.
Het nieuwe collegejaar 2024-2025 is begonnen en Breda verwelkomt ruim 6.000 nieuwe hbo- en mbo-studenten met de campagne ‘Welkom thuis in jouw stad, Breda’. In totaal telt de stad meer dan 30.000 studenten.
Iedereen tot 27 jaar die een reservering maakt bij de Nederlandse JRE-restaurants van 7 tot 13 oktober, krijgt vijftig procent korting op de menuprijs. Jongeren hebben 'koudwatervrees', merkt de horecaorganisatie.
O&L Leisure, de Namibische hotelgroep en onderdeel van de Ohlthaver & List Groep, en sinds 1919 actief in het aanbieden accommodaties op top locaties in Namibië, heeft het Nederlandse bureau Bamboo Group aangesteld voor de support van sales en marketing activiteiten in de Benelux.
Zeeland.com, het marketingkanaal van Zeeland dat wordt beheerd door de Provincie Zeeland, heeft haar nieuwe zomercampagne ‘Ik wil alleen maar Zeeland’ gelanceerd. Het is de bedoeling om bezoekers aan Concert at SEA bewust te maken van het feit dat Zeeland meer is dan een fijne vrijetijds- en vakantieprovincie.
Twente Marketing lanceerde de nieuwe ‘Vliegvakantie op z’n Twents’ campagne. Want voor een unieke vakantie hoef je echt niet altijd het vliegtuig te pakken.