Geplaatst op: 06-10-2023
Auteur: Marc Gerlings

Congresfilm voor Leiden

Congresfilm voor Leiden

Leiden Convention Bureau (LCB) heeft een nieuwe editie van de Congresfilm uitgebracht. Met deze Congresfilm wil het LCB congresorganisatoren inspireren en hen verleiden hun event in Leiden te organiseren.

Ook de congresbrochure is vernieuwd. Deze brochure wordt iedere twee jaar actueel gemaakt. Tegelijkertijd zet Leiden ook meer in op de New Dutch aanpak. ‘Met de beweging New Dutch laten we samen met het NBTC en de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland een hele andere kant van Nederland zien. Als aanvulling op waar we al om herkend worden. De rijke historie van Leiden, is de bodem geweest voor baanbrekende ontdekkingen in het Leiden van nu. Van innovaties op het Leiden Bio Science Park tot pilots en onderzoeken van Universiteit Leiden en LUMC. Juist die verhalen gaan we (inter)nationaal vertellen met ‘That’s New Dutch’,’ meldt Leiden Marketing.



Trefwoorden: dmo, Leiden, congres, New Dutch,

CELTH
 
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   


||| Nieuws |||

16/09/24
Exclusief voor leden
VakantieVeilingen van Talpa naar House of Tickets
Megaster Robbie Williams wordt Feel-Good-Ambassadeur van het nieuwe cruiseschip Mein Schiff Relax. TUI Cruises gaat een meerjarig partnerschap aan met de bekende artiest voor Mein Schiff.
09/09/24
Exclusief voor leden
TUI opent winkel in Rijssen
Rijssen heeft het lang zonder een lokaal reisbureau moeten doen. Maar dat is met de komst van de TUI shop Rijssen verleden tijd.
04/09/24
DierenPark Amersfoort nieuwste lid van Club van Elf
De Club van Elf versterkt elkaar op het gebied van verschillende sociale culturele thema's en werken samen om gezamenlijke doelen te bereiken.
28/08/24
Breda verwelkomt studenten en nodigt ze uit Breda te beleven
Het nieuwe collegejaar 2024-2025 is begonnen en Breda verwelkomt ruim 6.000 nieuwe hbo- en mbo-studenten met de campagne ‘Welkom thuis in jouw stad, Breda’. In totaal telt de stad meer dan 30.000 studenten.
27/08/24
JRE fine dining spreekt met sales actie jongere doelgroep aan
Iedereen tot 27 jaar die een reservering maakt bij de Nederlandse JRE-restaurants van 7 tot 13 oktober, krijgt vijftig procent korting op de menuprijs. Jongeren hebben 'koudwatervrees', merkt de horecaorganisatie.
26/08/24
Exclusief voor leden
O&L Leisure stelt Bamboo Group aan voor marketing en PR
O&L Leisure, de Namibische hotelgroep en onderdeel van de Ohlthaver & List Groep, en sinds 1919 actief in het aanbieden accommodaties op top locaties in Namibië, heeft het Nederlandse bureau Bamboo Group aangesteld voor de support van sales en marketing activiteiten in de Benelux.
19/07/24
Zeeland.com lanceerde zomercampagne op Concert at SEA
Zeeland.com, het marketingkanaal van Zeeland dat wordt beheerd door de Provincie Zeeland, heeft haar nieuwe zomercampagne ‘Ik wil alleen maar Zeeland’ gelanceerd. Het is de bedoeling om bezoekers aan Concert at SEA bewust te maken van het feit dat Zeeland meer is dan een fijne vrijetijds- en vakantieprovincie.
28/06/24
Vliegen op z’n Twents
Twente Marketing lanceerde de nieuwe ‘Vliegvakantie op z’n Twents’ campagne. Want voor een unieke vakantie hoef je echt niet altijd het vliegtuig te pakken.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.