Geplaatst op: 18-10-2023
Auteur: Marc Gerlings

Podwalk Vermeer in Delft

Podwalk Vermeer in Delft

In Delft ontmoet je Johannes Vermeer samen met zijn muze Pearl (Meisje met de parel) tijdens een podwalk over het leven van Vermeer.

Na het downloaden van de Vizgu bezoekersapp ontmoet je Johannes en zijn muze ‘Pearl’. Delft laat de stemmen van toen en nu horen in een wandeling door het leven van Vermeer. De ‘sassy’ Pearl zet de geschiedenis voor je op scherp, terwijl Johannes graag vasthoudt aan vroeger. Nieuwsgierig naar de podwalk? Je ontdekt het hier. 

Afgelopen maanden besteedde Delft Marketing aan het ontwikkelen en testen van de Vizgu app en podwalk. De nodige aanpassingen zijn gedaan om de beleving te optimaliseren. En nu is hij klaar om te delen wat mooi aansluit bij Oktober Wandelmaand. Delft Marketing promoot de app en podwalk onder meer met behulp van een META campagne, promotiematerialen en een online toolkit die voor iedereen in Delft beschikbaar is.

De podwalk en app zijn tot stand gekomen door een samenwerking van Delft Marketing en NSC Cultuur in opdracht van de gemeente Delft. 

Trefwoorden: Vermeer, podwalk, marketing, dmo

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.