In Delft ontmoet je Johannes
Vermeer samen met zijn muze Pearl (Meisje
met de parel) tijdens een podwalk over het leven van Vermeer.
Na het downloaden van de Vizgu
bezoekersapp ontmoet je Johannes en zijn muze ‘Pearl’. Delft laat de stemmen
van toen en nu horen in een wandeling door het leven van Vermeer. De ‘sassy’
Pearl zet de geschiedenis voor je op scherp, terwijl Johannes graag
vasthoudt aan vroeger. Nieuwsgierig naar de podwalk? Je ontdekt het hier.
Afgelopen maanden besteedde Delft Marketing aan het ontwikkelen en testen van de Vizgu app en podwalk. De nodige aanpassingen zijn gedaan om de beleving te optimaliseren. En nu
is hij klaar om te delen wat mooi aansluit bij Oktober Wandelmaand. Delft
Marketing promoot de app en podwalk onder meer met behulp van een META campagne, promotiematerialen en een online toolkit
die voor iedereen in Delft beschikbaar is.
De podwalk en app zijn tot stand
gekomen door een samenwerking van Delft Marketing en NSC Cultuur in opdracht
van de gemeente Delft.
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?