ANVR richt website nu ook op reizigers
ANVR heeft een nieuwe website gelanceerd. Grootste verandering is naast een nieuwe uitstraling dat ze zich nu nadrukkelijker richten op consumenten. De brancheorganisatie wil hiermee belangrijke zekerheden die ANVR leden aan reizigers bieden voor een onbezorgde vakantie, beter over het voetlicht brengen.
Door de nieuwe website nu ook te richten op de reiziger ontstaat de mogelijkheid om meer uitleg te geven aan de zekerheden die door ANVR erkende reisbedrijven bieden. Daarnaast is dit een mooi medium waarop de positieve toegevoegde waarde van een pakketreis, in elke vorm nog eens kan worden benadrukt.
Meer informatie voor reizigers
"Ondanks dat wij geen consumenten organisatie zijn hopen wij dat deze vernieuwde website zorgt voor meer duidelijkheid bij de reizigers en het makkelijker vinden van informatie en belangrijk nieuws” aldus Hanita van der Meer, Marketing & Communicatie specialist van de ANVR, "Daarnaast hopen we dat het de reiziger antwoord geeft op vragen die zij hebben en dat hiermee duidelijk wordt waarom het van belang is om bij het boeken van een vakantie altijd te letten op het ANVR logo, ook online”.
Nieuw design
Het nieuwe design, dat ontwikkeld is door branchepartner Blue Flamingos, ziet er modern uit en is ook helemaal doorgetrokken naar de social media kanalen. "Via deze weg zal de ANVR haar leden meer inzicht verschaffen in wat de branchevereniging doet voor haar leden en de reiziger kan via social media gewezen worden op de vele voordelen, voorwaarden, adviezen en zekerheden die ANVR leden te bieden hebben”, zegt van der Meer. Blue Flamingo’s heeft de voorkant (CMS) succesvol aan de verenigingsdatabase van Windex gekoppeld waarbij een extra leden inlogportaal door Windex is ingericht.