Geplaatst op: 20-11-2023
Auteur: Redatie
NRIT

Noordwijk Marketing organiseert leefstijlworkshops voor inwoners

Noordwijk Marketing organiseert leefstijlworkshops voor inwoners
Foto: Noordwijk Marketing - Dirk van Egmond

Als DMO zeggen dat je er ook bent voor de bewoners is een eerste stap. Echt iets doen voor de eigen bevolking is stap twee en die nemen ze nu in Noordwijk. Daar kunnen inwoners gratis deelnemen aan zeven verschillende workshops voor een gezonde leefstijl.

Noordwijk profileert zich als gezonde badplaats en is sinds 2020 in het bezit van de officiële erkenning van de ESPA (European Spas Association). Noorwijk kreeg die op basis van de kwaliteit van het zeewater, de klimatologische omstandigheden, de omgeving, de faciliteiten en diverse toepassingen.

Noordwijk is volgens de DMO de perfecte plaats om gezond te genieten, om actief bezig te zijn maar ook om heerlijk te ontspannen. Waar veel mogelijkheden zijn om aan een gezonde leefstijl te werken, waarbij lichaam en geest in balans zijn.

De komende weken organiseren vier aanbieders uit de gemeente Noordwijk in totaal zeven workshops die inwoners op weg kunnen helpen naar een gezonde leefstijl. Geheel kosteloos. De workshops zijn een initiatief van Noordwijk Marketing, de gemeente Noordwijk en de aanbieders Viev1, Pak de Kans, Het Kraakpand en Stralend aan Zee.

Er worden onder andere sportieve bootcampclinic's in de duinen verfrissende boosts voor je lijf, creatieve en adem workshops en gouden tips voor je immuumsysteem aangeboden.

Link: https://www.noordwijk.info/nl/thema/workshops-wellbeing-in-noordwijk
Trefwoorden: dmo's, zuid-holland, bewonersprofijt, leefstijl

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.
16/12/24
Consumentenbond waarschuwt voor dure extra kosten bij vliegtickets
Websites voor vliegtickets beloven goedkope tickets, maar rekenen vaak hoge prijzen voor bagage en s...
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Great Stay App neemt The Digital Concierge over
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
04/12/24
Hart van Brabant gaat regio een boost geven
De regio Hart van Brabant heeft veel te bieden op het gebied van toerisme en recreatie, maar buiten de regio is dit aanbod nog niet voldoende bekend. Met het RegioBoost programma van VisitBrabant en ondersteuning vanuit de nieuwe stuurgroep Toerisme & Recreatie Hart van Brabant krijgt de regio een flinke impuls.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.