Geplaatst op: 20-11-2023
Auteur: Redatie
NRIT

Noordwijk Marketing organiseert leefstijlworkshops voor inwoners

Noordwijk Marketing organiseert leefstijlworkshops voor inwoners
Foto: Noordwijk Marketing - Dirk van Egmond

Als DMO zeggen dat je er ook bent voor de bewoners is een eerste stap. Echt iets doen voor de eigen bevolking is stap twee en die nemen ze nu in Noordwijk. Daar kunnen inwoners gratis deelnemen aan zeven verschillende workshops voor een gezonde leefstijl.

Noordwijk profileert zich als gezonde badplaats en is sinds 2020 in het bezit van de officiële erkenning van de ESPA (European Spas Association). Noorwijk kreeg die op basis van de kwaliteit van het zeewater, de klimatologische omstandigheden, de omgeving, de faciliteiten en diverse toepassingen.

Noordwijk is volgens de DMO de perfecte plaats om gezond te genieten, om actief bezig te zijn maar ook om heerlijk te ontspannen. Waar veel mogelijkheden zijn om aan een gezonde leefstijl te werken, waarbij lichaam en geest in balans zijn.

De komende weken organiseren vier aanbieders uit de gemeente Noordwijk in totaal zeven workshops die inwoners op weg kunnen helpen naar een gezonde leefstijl. Geheel kosteloos. De workshops zijn een initiatief van Noordwijk Marketing, de gemeente Noordwijk en de aanbieders Viev1, Pak de Kans, Het Kraakpand en Stralend aan Zee.

Er worden onder andere sportieve bootcampclinic's in de duinen verfrissende boosts voor je lijf, creatieve en adem workshops en gouden tips voor je immuumsysteem aangeboden.

Link: https://www.noordwijk.info/nl/thema/workshops-wellbeing-in-noordwijk
Trefwoorden: dmo's, zuid-holland, bewonersprofijt, leefstijl

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
28/10/24
Halsema slaat eerste munt Amsterdam 750 jaar
Burgemeester van Amsterdam, Femke Halsema, heeft op 27 oktober de eerste zilveren herdenkingsmunt vo...
25/10/24
Strategische agenda stedelijk toerisme
Het Lectorenplatform en Expertisenetwerk Sustainable Urban Tourism (ENSUT) hebben hun strategische agenda Urban Tourism: A Call to Action gepresenteerd. Deze onderzoeksagenda heeft als doel om het begrip van (transformative) urban tourism te verdiepen en de samenwerking tussen alle betrokken partijen te stimuleren en te faciliteren.