Geplaatst op: 23-01-2024

Landal en Roompot gaan kantoororganisatie integreren

Landal en Roompot gaan kantoororganisatie integreren

Landal en Roompot kondigen de integratie van de kantoororganisatie aan. Dit vanwege de samenvoeging van beide bedrijven. Het bedrijf neemt die stap vanuit de gedachte dat de dienstverlening aan gasten en eigenaren in ruim 300 parken het best vanuit één kantoororganisatie kan worden gerealiseerd.

Door het ineenvlechten van twee organisaties zijn sommige functies dubbel ingevuld. Hierdoor moet helaas ook afscheid van medewerkers worden genomen. Landal GreenParks en Roompot benadrukken dat dit een natuurlijk gevolg is van het ineenvlechten van de beide bedrijven. Alle medewerkers zijn al geïnformeerd over het hun persoonlijke toekomst bij het bedrijf. De meeste medewerkers krijgen dezelfde of een andere passende rol aangeboden. Met de twee ondernemingsraden in Nederland is een sociaal plan afgesproken hoe medewerkers kunnen worden bijgestaan wanneer hun baan ophoudt te bestaan. 

De reorganisatie betreft 650 fulltime- en parttime medewerkers. In de toekomstige situatie blijven er 520 fulltime functies over. Hoe die verdeeld worden over fulltimers en parttimers is nog niet bepaald. De vier kantoorlocaties in  Goes, Den Haag, Zwolle en Uithoorn blijven behouden. 

Trefwoorden: verblijfsrecreatie, vakantieparken, Landal GreenParks, Roompot, fusies

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/01/25
Friesland presenteert zich op Boot Düsseldorf als de watersportprovincie van Nederland
Visit Friensland is aanwezig op de grootste watersportbeurs ter wereld waar exposanten en bezoekers de nieuwste trends en innovaties delen en ontdekken.
08/01/25
Van Velde in Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is sinds 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van destinatieorganisatie Utrecht Marketing. De Raad van Toezicht is daarmee compleet.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
11/12/24
Weer award voor Dark Sky Terschelling
De campagne rondom Dark Sky Terschelling heeft in Londen een internationale X.Award gewonnen. Bijzonder want het verslaat andere bekende destinatiecampagnes. De campagne won een Purposeful Brand Award en concurreerde met wereldspelers als Visit California, Explore Natural Martin (Florida) en Wonderful Copenhagen.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
07/11/24
Destinatieorganisaties bundelen krachten in belevingsconcept rivieren
Met het nieuwe belevingsconcept 'De Rivier, je kunt er niet omheen' heeft de Initiatiefgroep 3e Waterverhaal de ambitie de verhalen van de rivieren de IJssel, en de Rijn/Nederrijn, Waal & Maas rondom de Groene Metropool Regio te laten spreken.
04/11/24
Feestelijke onthulling van 'Das ist Parkstad'-Bus
Vanaf 31 oktober 2024 zal de tot 'Das ist Parkstad' omgetoverde stadsbus een jaar lang in en rond de keizerstad Aachen rijden.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.